גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

תנו לחלום על דאבל: הבטן כבר מתהפכת מהמתח

אלמוג אופיר שמח לגלות שמכבי פתח תקוה חזרה מהפגרה בדיוק כמו שיצאה אליה ומשוכנע שאפשר להדיח את הפועל תל אביב בחצי הגמר

פורסם בתאריך: 4.6.20 12:54

 

1 אחרי כמעט שלושה חודשים מלווים בחששות כבדים שלא קשורים לכדורגל, נעים היה לקבל מנת חמצן מזוקקת מהמשחק שכולנו כל כך אוהבים. נעים עוד יותר היה לגלות שמכבי המשיכה בדיוק מאותה נקודה בה נעצר המומנטום, וחידשה אותו בטיול קליל מול כפר קאסם. אז מה היה לנו? ליאל עבדה ולידור כהן חיממו מנועים וחזרו להרגיש את הרשת, והאקס פקטור גיא חדידה הוכיח מה הדבר החיובי הכמעט יחיד בתקופה הזו – חזרתו מפציעה ושער שהפך את הניצחון לתבוסה, אבל חשוב הרבה יותר, הוסיף לו המון ביטחון. הפער מהמקומות 2-3 צמח עוד קצת, ועם מחזור כפול מדי שבוע אפשר לראות ביום בהיר את נקודת הסיום של המטרה שלשמה התכנסנו.

2 וזה מה שמוביל אותנו לבונוס הגדול שיכול להפוך את העונה הזו ממצוינת לחלומית – הגביע. 19 שנה מכבי לא ראתה חצי גמר, ורק הזיכרונות מהמהפך והניצחון הגדול על מכבי חיפה אי שם ב-2001 עושים צמרמורת נעימה בכל הגוף. ביום שלישי הולכים על הגמר בכל הכוח מול הפועל תל אביב של ניר קלינגר. נכון, מדובר ביריבה חזקה מליגת העל שעשתה דברים יפים לפני הקורונה ואפילו אחריה, אבל המשימה בהחלט אפשרית. הוכחנו השנה שאנחנו לא נופלים מיריבות בליגה הבכירה ויש סגל טוב ומוכשר שיכול להתמודד עם האדומים בכבוד ולהדיח אותם ברגע האמת. יהיה קשה מאוד ואני צופה דרמה מורטת עצבים, אבל עם ריכוז והרבה אמונה מכבי תהיה בגמר. רוצים עוד סיבה לאופטימיות? עומר דמארי כבר בזבז את המכסה החד שנתית שלו מול מכבי חיפה. כשהחלוץ כבר מעבר לשיא, מוטב שלא ישכח מי גידל אותו. חסד נעורים לא יזיק.

אלמוג אופיר

אלמוג אופיר

3 מה שלא יהיה, ולמרות פסק הזמן הכפוי, יש המון דברים טובים לקחת מהעונה הזו. הטלטלה שעבר הכדורגל הישראלי הזכירה לכולם את חשיבותם של שחקני הבית. אצלנו, כידוע, הם לא רק מקבלים הזדמנויות אלא כבר לוקחים את המושכות, ואני בטוח שעד סוף העונה נזכה לראות כישרונות נוספים לובשים בגאווה את החולצה של קבוצת הבוגרים ומוכיחים בפעם המי יודע כמה את כוחה של מחלקת הנוער מספר 1 בישראל. אבל עד שזה יקרה, תנו להמשיך לחלום על דאבל, אם כי הבטן כבר מתהפכת מהמתח והלילות הפכו לבנים.

# חצי גמר הגביע בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה יתקיים ביום שלישי 9.6.20 בשעה 20:30 באיצטדיון בנתניה ויועבר בשידור ישיר בספורט 5.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר