עמוס לוזון. צילום: זאב שטרן
עמוס לוזון. צילום: זאב שטרן

האם מתבשל איחוד מחדש? | הטור של אלמוג אופיר

מסקנות מדרבי האחים שהיה השבוע וקריאה נרגשת לפרוסור גרוטו לקרת גמר הגביע בחודש הבא

פורסם בתאריך: 16.6.20 15:43

1 דרבי האחים השבוע הזכיר יותר ארוחה חגיגית אצל סבתא עליזה. לא היה זכר למתיחות מתחילת העונה, כשאבי ועמוס פיזרו חיוכים לפני שריקת הפתיחה. ההמשך כבר היה אחר לגמרי. מי שחשב שהאחיין סגר עם הדוד האהוב שלו על חלוקת נקודות, קיבל את דניאל גולאני בשער ענק שהוכיח שילוב של טכניקה טובה, בעיטה עוצמתית ודיוק. כמה סמלי שהשחקן הצעיר ביותר בבוגרים הפך לשובר השוויון ב"דרבי", עם שער בכורה בבוגרים לטובת הקבוצה שמשחקת על טהרת שחקני הבית.

2 בצד השמח פחות היו הכתומים. בדרך כלל רעשי הרקע מטשטשים את התגובות הלא מתונות של עמוס, אבל כשהיציעים ריקים אי אפשר היה לפספס את הקללות העסיסיות שיצאו לו מהפה והתבטאו היטב גם בדו"ח השיפוט. מצד אחד, אני דווקא בעד ששני הבנים של עליזה יעלו יחד לליגת העל. בראשון לציון משחקים המון צעירים עם פוטנציאל שיכולים לעשות רק טוב לכדורגל הישראלי. מצד שני, אולי יש משהו בשמועות על עזיבה אפשרית של עמוס את הקבוצה מעיר היין בקיץ. מי יודע, עם הדאחקות שהוא הריץ עם אבי לפני המשחק, אולי מתחיל להתבשל איחוד ביתי במועדון שהיה ותמיד יישאר משפחתי.

3 הניצחון השבוע נתן עוד חותמת למה שידוע כבר מזמן: מכבי חוזרת הביתה לליגת העל, גם אם זה רק מעשית. את החותמת אפשר לתת בחוץ נגד קטמון או בבית נגד סכנין. לא כזה משנה לי, גיא מוזמן לבחור אם לשמור עוד קצת על מתח בריא או לחגוג רשמית. בינתיים הוא ממשיך לעשות עבודת קודש עם קרדיט לצעירים והרשימה רק מתארכת ממשחק למשחק. הפעם היו אלה השוער דור חברון וסער קלדרון, לצד גולאני כמובן. חשוב לא פחות לחלק את הכוחות בין כולם לקראת המשימה ההיסטורית והחשובה מכולן באמצע יולי.

4 ואם כבר הזכרנו את גמר הגביע, יש מספיק זמן כדי שקברניטי ההתאחדות, יחד עם החוכמולוגים במשרד הבריאות, יתעשתו ויאשרו כניסת קהל למשחק הזה. הגביע חשוב מדי מכדי לאפשר למעמד מפואר כזה להיערך על רקע שממה ושיממון של יציעים ריקים. פרופסור גרוטו היקר, אם לכולם נמצא לבסוף מתווה, גם לנו אפשר לדאוג כדי שהאוהדים יוכלו ללוות ולדחוף את הקבוצה שלהם במשחק הכי חשוב שיש. לטיפולך, ולו רק בגלל שאתה אוהד מכבי פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר