עומר בוארון. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה
עומר בוארון. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

בוארון לא הסכים לקצץ 20 אחוזים ושוחרר מהפועל פ"ת: "יש גורם שלא רוצה שאשאר"

סגן מלך השערים של הכחולים בעונה שעברה סיים את דרכו במועדון. השחרור הגיע לאחר שהשחקן סירב לקצץ בחוזהו. "הצוות המקצועי רצה שאני אשאר", אמר החלוץ. ניב טל: "הגישה שלו לא הייתה טובה". שחקנים בכירים נוספים התבקשו לקצץ בשכרם

פורסם בתאריך: 13.8.20 12:39

שחקן מוביל נוסף עוזב את הפועל פתח תקוה, שבועיים לפני פתיחת משחקי הליגה. סגן מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, עומר בוארון, שוחרר היום (חמישי) מהמועדון, לאחר שלא הסכים לקצץ בשכרו. השחרור מגיע כאשר מצב הרכש עד כה דל מאוד, בטח בכל הקשור לחלק ההתקפי של הקבוצה.

בימים האחרונים ביקשו במועדון מהעובדים הבכירים – שחקנים וצוות מקצועי והניהולי, לקצץ כעשרים אחוזים משכרם. מרביתם הסכימו או נמצאים בהליך חיובי בנושא מול המועדון, אך עם בוארון התגלו קשיים. זו גם הסיבה שהוא לא היה בסגל למשחק גביע הטוטו ביום שני מול הפועל עפולה. גם בר ירוחם לא היה בסגל מסיבה דומה, אך לבסוף חתם על חוזה מקוצץ לעונה הבאה. יש לציין כי גם המאמן מסאי דגו הסכים לקצץ בשכרו.

במועדון כתבו בהודעת השחרור של בוארון כי מדובר בהחלטה של הצוות המקצועי, מבלי לציין את אי ההבנות הכספיות בין הצדדים. "זה התחיל עם זה שרצו שאני אקצץ 30 אחוזים", מספר בוארון ל"ספורט מלאבס". "לאחר מכן הגענו למתווה שבו אני אקצץ 15 אחוזים מהשכר שלי, ואז החליטו להעלות את זה ל-20 אחוז. הצוות המקצועי רצה שאני אשאר, אבל יש שם איזה גורם מלמעלה שלא רצה שאני אשאר. יש לקצץ ויש לשחוט. אני אבא לשתי ילדות, יש תשלומים וזה לא הולך ככה. לדעתי זה לא בגלל הקיצוץ אלא כי מישהו לא רצה שאני אשאר".

בוארון מודה לקהל. צילום: זאב שטרן

בוארון מודה לקהל. צילום: זאב שטרן

עוד הוסיף החלוץ, שכבש תשעה שערים בעונה האחרונה: "מאוד נקשרתי למועדון, הייתה לי אופציה לעוד שנה ומימשו אותה, מסאי דגו רצה אותי ואני רציתי אבל שוב, יש מישהו מלמעלה שלא רצה, ומה שנשאר לי זה לאחל להם בהצלחה".

"השחרור הגיע בעיקר בגלל הקיצוץ", הודה המנהל הספורטיבי ניב טל. "בעיקר סביב ההתנהלות שלו סביב הקיצוץ. יש שחקנים שעוד לא סיימנו את ההליך איתם, אבל הם באים בגישה חיובית, מבקשים דברים אחרים במקום, יש שיח מכבד והדדי שמבינים את המצב. אבל בוארון אמר שזה מה שהוא מוכן להוריד וזהו. אני מבין אותו כי הוא לא שחקן בית, הוא בן 28, יש לו הצעות יפות ממקומות אחרים. הגישה שלו לא הייתה טובה, לא אהבנו את זה וזאת ההחלטה שקיבלנו".

יש לציין כי עד כה שוחררו 14 שחקנים מהסגל בעונה שעברה – בוארון, יעקב אבבה, עוז פרץ, בר איבגי, ניב סרדל, עומר צלישר, גל אסולין, אלמוג אוחיון, ספיר יתח, נתי בנימין, נדב ראובני, בנג'מין קוקו, בן לוי ועמית מזרחי. במקומם הגיעו עד כה קוואמה קאריקארי, היגור וידאל, אביב סלם, פז בן ארי, בן סיטלקול והשוער עומר כץ.

הערב (20:00, דוחא) תנסה הפועל להשלים ניצחון שלישי במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו כשתתארח אצל הפועל אום אל פאחם. ניצחון יעלה את הפועל לגמר המפעל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיקי

    הכחולה חשבו וחושבים שאפשר להחזיק קבוצה שתאבק על העליה בשקל וחצי טועים ומטעים תגידו את האמת אין כסף זה מה יש וניראה זה מה שיהיה בכל מיקרה מחזיק אצבעות לקבוצה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר