שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים את השער הראשון

תי-סלם הפועל: הפועל פתח תקוה בגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על אום אל פאחם

מספרת אדירה של אביב סלם ושער נוסף של נפתלי בלאי שלחו את הפועל לגמר המפעל אחרי מאזן מושלם בשלב הבתים. השוער עומר כץ רשם בכורה מוצלחת בין הקורות

פורסם בתאריך: 13.8.20 21:55

הפועל פתח תקוה המשיכה הערב (חמישי) בפתיחת העונה המצוינת שלה, כשניצחה 0:2 בחוץ את הפועל אום אל פאחם ועלתה לגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. הגמר יתקיים ביום חמישי הבא נגד הפועל נוף הגליל, באצטדיון ראש הזהב . בכך הפועל סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם ומבלי שספגה שער. מעבר לעלייה לגמר המפעל ולרווח הכספי הנאה, מהמשחק הזה תזכר המספרת האדירה של אביב סלם בהופעת הבכורה שלו.

הפועל העבירה היום בבקרה חלק גדול משחקני הסגל שלה, כאשר בין הקורות ערך הופעת בכורה עומר כץ שהגיע השבוע, במקום ברק לוי שנכנס היום לבידוד. כץ רשם הופעת בכורה מוצלחת בין הקורות.

הפועל פתחה חזק את המשחק ועלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית. דניאל שוורצבוים הרים קרן נהדרת, פז בן ארט נגח חזק, אך השוער דניאל ליטבינוב הדף. נפתלי בלאי היה במקום על הכדור החוזר ובעט מדויק לרשת, 0:1. דקה לאחר מכן יכול היה אביב סלם להכפיל, אך הוא פספס מקרוב.

אבל מי יזכור את ההחמצה היום במשפחת סלם, אחרי מה שקרה בדקה ה-38. בלאי מסר כדור חלש משמאל, סלם עצר עם הגב לשער, הקפיץ ושחרר מספרת אדירה לרשת, 0:2 וככל הנראה שער העונה של הפועל. בדקה ה-43 בן יהודה היה קרוב לכבוש, אך בעיטה חזקה שלו ממצב קורץ הסתיימה במשקוף.
אום אל פאחם פתחה טוב את המחצית השנייה והתקרבה לשער, אך לא הצליחה לכבוש. תומר חזן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה נבחן ולא הותיר רושם מיוחד. בן סיטלקול רשם בכורה מוצלחת באגף הימני.

הרכב: עומר כץ, בן סיטלקול, מתן גושה, פז בן ארי, נפתלי בלאי, רם לוי, דניאל שוורצבוים (בר נאווי, 73), בר ירוחם (אופק אושר, 73), אביב סלם (קוואמה קאריקארי, 60), תומר חזן (חמאדה אגבריה, 58), ים בן יהודה (איתי לוי, 60).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר