הפועל מול רמת השרון
הפועל מול רמת השרון

חזרו המגבלות: הפועל פתח תקוה הפסידה 2:0 לרמת השרון

תצוגה רעה מאוד של הכחולים מול הקבוצה של ליאור זדה הובילה להפסד הליגה הראשון העונה, במשחק שיכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר. איתי עוזרי ומוחמד חטיב כבשו לאורחים

פורסם בתאריך: 10.9.20 22:30

הפועל פתח תקוה חזרה הערב (חמישי) לקרקע אחרי הניצחון על ראשון לציון בתחילת השבוע, עם תצוגה רעה מאוד והפסד 2:0 ביתי לרמת השרון. הקבוצה של מסאי דגו הציגה משחק חלש לאורך כל שלבי המשחק, ועל פי היכולת היום נמצאת בבעיות גדולות לקראת המשך העונה.

דגו המשיך עם אותו הרכב שפתח בראשון לציון, אך ניכר שהפעם פגשה הפועל יריבה חזקה הרבה יותר. החלק ההגנתי של הפועל, ובעיקר המגנים בן סיטלקול ונפתלי בלאי, טעו מספר רב של פעמים במהלך המחצית הראשונה עד שהוחלפו בהפסקה. קוואמה קאריקארי הציג משחק חלש נוסף ונראה עד כה כאכזבה גדולה.

השליטה של האורחים לא הוטלה בספק מהפתיחה וכבר בדקה השמינית מוחמד חטיב נגח ממצב מצוין אך עומר כץ הדף. שתי דקות מאוחר יותר היה זה עומרי שקל שסחט הדיפה נהדרת משוער הפועל. בדקה ה-17 השליטה של רמת השרון הובילה לשער. קרן של שקל הגיעה לראש של איתי עוזרי שנגח מדויק, 0:1. הקבוצה של ליאור זדה המשיכה להיות טובה יותר והכפילה את התוצאה בדקה ה-42. אגף שמאל של הפועל נותר ריק, מתן גושה איבד ברשלנות וחטיב בעט מדויק לרשת, 0:2 בסיום אחת המחציות הרעות של דגו בהפועל.

במחצית השניה הפועל החזיקה מעט יותר בכדור אך לא הצליחה באמת לסכן את השער של רמת השרון. גם כניסתם של אופק אושר, דניאל שוורצבוים, חמאדה אגבריה, ים בן יהודה ובר נאווי לא הועילה. 0:2 בסיום ומאזן של 4 נקודות להפועל אחרי שלושה מחזורים. ביום חמישי הבא אמורים הכחולים להתארח בטדי אצל הפועל ירושלים, אלא אם מגבלות הקורונה לא יכריעו אחרת.

הרכב: עומר כץ, בן סיטלקול (אופק אושר, 46), פז בן ארי, מתן גושה, נפתלי בלאי (דניאל שוורצבוים, 46), רם לוי, שי גולן (חמאדה אגבריה, 63), היגור וידאל, בר ירוחם (בר נאווי, 72), טרנס טיסדל, קוואמה קאריקארי (ים בן יהודה, 72).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונן

    בושה וחרפה וכלימה הפסדנו לעיר בגודל של שכונה בפתח תקוה בושה וחרפה צריך משקיע רציני אם לא חבל הזמן ולהביא מאמן בעל שם ורמה מקצועית דחוף.

  2. מיקי

    הפועל קבוצה חלשה עם הגנה כזאת יכולים לחלום על עליה וצריכים לקוות להישאר בליגה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קבוצה שחרטה על דגלה לקדם את הנוער שלה. העלתה רק שחקן אחד מהנוער. מהכסף של האוהדים משלמים משכורות עתק להנהלה.. ומביאים שחקנים בשקל וחצי. וככה זה נראה. תתעוררו אוהדים עובדים עליכם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר