אבי לוזון. צילום: ניר קידר
אבי לוזון. צילום: ניר קידר

בעונה שאין לחץ של קהל, מכבי יכולה לפנטז | הטור של אלמוג אופיר

מכבי פתח תקוה עם 6 מ-6 ובטופ של הכדורגל הישראלי. ובעונה כזו אפשר בהחלט לפנטז על אליפות

פורסם בתאריך: 19.9.20 10:18

1.תשמעו בדיחה. עד לפני חודש וחצי הייתה לנו ליגה שלמה על הראש, עכשיו אנחנו רואים מעלינו רק את מכבי חיפה, וגם זה בגלל מנוע הטורבו של ניקיטה רוקאביצה. אופס, קבלו תיקון, זו לא בדיחה. מכבי פתח תקוה, למי שפספס בגלל שראה יותר מדי חדשות קורונה או את הטיול של ביבי לוושינגטון – בטופ של הכדורגל הישראלי. אין בעיה, תצחקו עלי, תגידו שזו רק תחילת העונה, אבל עובדתית אנחנו עם 6 מ-6, ואבי יכול לחלק ראיונות להנאתו ולהגיד את מה שהוא אומר כל הזמן בפול ווליום – שגיא תמיד היה אחד משלושת המאמנים הטובים בישראל. כל עוד הוא שומר על המיקום – דבר בכיף, אבי.

גיא לוזון. צילום: ניר קידר

גיא לוזון. צילום: ניר קידר

2. אז מיסטר נייס גיא, בוא קבל גם כמה מחמאות מאיתנו, בטח בעונה שאין לחץ של קהל ואפשר להעז ולפנטז. נכון, לא משחק גדול מול כפר סבא, אבל סדר וארגון בחלק האחורי וניצול מצבים כמעט מקסימלי בדרך לעוד שלוש נקודות. אגב, מישהו פה שמע עד לפני שבועיים על מוחמד הינדי? מאיפה הבאת אותו, גיא? כל משחק בישול, ואיזה עומק גאוני לתאי בריבו! ספק אם הרבה מגנים בארץ מסוגלים לכך. אפרופו בריבו, במצב אחר אפשר היה לחשוב על השאלה וצבירת דקות וביטחון, אבל בעונה שבא ממילא כולם מטפחים צעירים בהיעדר ממון, תאי חייב לקבל את ההזדמנות במרכז ההתקפה ולפתוח בהרכב. בטח כשבעמדה הזו ליאל עבדה לא בא לידי ביטוי, וטוב יעשה גיא אם יסיט אותו בחזרה לאגף וירוויח כוח ומהירות.

תאי בריבו. צילום: זאב שטרן

תאי בריבו. צילום: זאב שטרן

3. בתוך התקופה הקשה והבלתי נסבלת שאנחנו נמצאים בה, צריך להודות על ההחלטה להחריג את הכדורגל גם בתקופת הסגר. כל דבר שיאפשר לשבור את שגרת הקורונה ובמקביל ימנע פגיעה בפרנסתן של אלפי משפחות הוא מבורך. רק שלא נזלזל בשובע הבא באשדוד ונצטער ששיחקנו, כן? לסיום אנצל את ההזדמנות לאחל הצלחה ללידור כהן שעוזב לליגה הגיאורגית, שחקן בית וחביב הקהל עם מניות בכורה בחזרה של מכבי לליגת העל. ולכם האוהדים, הצוות והשחקנים – שנה טובה ובריאות איתנה לכולנו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר