עמית רוזנבוים. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
עמית רוזנבוים. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

עמית רוזנבוים חתם בהפועל פתח תקוה, שגיא דרור מתרחק

המגן הימני ששיחק בהפועל מרמורק בעונה שעברה, יחליף את בן סיטלקול בחוליית ההגנה של מסאי דגו. בהפועל כפר סבא טוענים כי דרור לא מעוניין לעזוב. בהפועל טוענים כי יחתימו שחקנים נוספים עד סגירת החלון ביום חמישי

פורסם בתאריך: 2.11.20 10:00

הפועל פתח תקוה החתימה היום (שני) את המגן הימני עמית רונזבוים, שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים. רוזנבוים בן ה-23 גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ובעונת 2017/18 רשם מספר משחקים בהפועל מרמורק בליגה הלאומית. לפני שנתיים שיחק במכבי קביליו יפו ובעונה שעברה שוב היה במרמורק, הפעם בליגה א'.

יש לציין כי לפני שהחתימו את רוזנבוים, בהפועל הזכירו שמות של מגינים ימניים בכירים יותר, כמו עדי נמני ו-ויקי כחלון. במועדון מציינים כי צירופו של רוזנבוים מגיע ללא קשר לגיוס הכספים שערכו מאוהדי הקבוצה וכי ייתכן שיחתום מגן ימני נוסף עד לסוף החלון ביום חמישי הקרוב.

בכל הנוגע לצירופו של שגיא דרור, הסיפור מסתבך, כאשר נראה כי השחקן מתרחק מהפועל. בהפועל כפר סבא טוענים כי השחקן לא מעוניין לעזוב את הקבוצה, בעוד שבסביבתו של דרור טוענים כי הירוקים בכלל מעוניים למצוא דרך שיישאר בקבוצה. בהפועל מאוכזבים מהתנהלותו של דרור ומנסים לבחון אופציות נוספות. בקבוצה טוענים כי בכל מקרה יגיעו שחקנים נוספים עד סגירת החלון ביום חמישי.

הערב (שני, 19:15, אצטדיון רמת גן) תשוב הפועל מפגרת הסגר השני כשתתארח אצל הפועל רמת גן. הקשר המורחק היגור וידאל ייעדר, כמו גם ים בן יהודה הפצוע. בלם הרכש צליל נחמיה צפוי לערוך הופעת בכורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי דעבול שער 5

    יחול ליהיות ש עבדו על האוהדים ב עיניים???????
    סתם רוקנו לאוהדים את ה כסף ה יחיד שלהם ב תקוה ה ארורה הזאת?????

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר