הפועל פ"ת מול הפועל רמת גן
הפועל פ"ת מול הפועל רמת גן

שקיעה מוקדמת: הפסד רביעי להפועל פ"ת, 2:0 מול הפועל ר"ג

המשבר של הכחולים נמשך גם לאחר הפגרה, עם שערים של ירדן אבוחצירה וישראל זגורי. טעות קשה לצליל נחמיה במשחק הבכורה

פורסם בתאריך: 2.11.20 21:08

פתיחת הליגה הרעה של הפועל פתח תקוה לא שינתה כיוון גם לאחר החזרה מפגרת הקורונה, כאשר הכחולים נוצחו הערב (שני) 2:0 על ידי הפועל רמת גן באצטדיון הלאומי לשעבר, ורשמו הפסד ליגה רביעי ברציפות, במה שנראה כמו אחת מפתיחות העונה הרעות של הפועל בשנים האחרונות.

מסאי דגו פתח בהרכב עם שני שחקני ההגנה החדשים – המגן הימני עמית רוזנבוים שחתם היום והבלם צליל נחמיה, שאחראי במידה רבה על השער הראשון של רמת גן. הפועל אמנם שלטה בחלקים גדולים של המשחק, אבל מיעטה להגיע למצבים והוכיחה גם הערב כי נעשו לא מעט טעויות בבניית הקבוצה בקיץ.

אחרי דקות חלשות בפתיחת המשחק, בדקה ה-31 קיבל גל צרויה הזדמנות לכבוש, אחרי שנגיחה של פז בן ארי נהדפה אליו, אך החלוץ בעט ליד הקורה. בדקה ה-35 הגיע השער של רמת גן. נחמיה מסר ברשלנות אחורה, ירדן אבוחצירה התקדם בקלילות ובעט מדויק לרשת של עומר כץ, שרק נגע בכדור בדרך לרשת, 0:1 לרמת גן.

הפועל הייתה עדיפה במחצית השניה, אך גם ארבעה חילופים שביצע דגו לא הביאו את המחץ להתקפה של הפועל הערב. בתוספת הזמן המחליף ישראל זגורי סגר את הסיפור, אחרי שחלף בקלילות על מספר שחקנים של הפועל ובעט מדויק לפינה, 0:2. הכחולים רושמים כאמור הפסד רביעי ברציפות ומאזן של ארבע נקודות בלבד משישה משחקים, כאשר ביכולת הנוכחית נראה שלאוהדים יש לא מעט סיבות לדאגה לקראת המשך העונה.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים (אופק אושר, 78), צליל נחמיה, פז בן ארי (דניאל שוורצבוים, 63), איציק שולמייסטר, רם לוי, שי גולן, בר ירוחם, טרנס טיסדל (איתי לוי, 63), דור מוסקוביץ' (אביב סלם, 73), גל צרויה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר