בדרך לליגה א'? הפסד חמישי ברציפות להפועל פ"ת, 1:0 לנס ציונה

ההתרסקות של מסאי דגו ושחקניו נמשכה עם תצוגה חלשה נוספת ורצף שלא נרשם במועדון מזה 11 שנים. דרוויש כבש את שער הניצחון לאורחים, שרק בנס לא ניצחו בתוצאה גבוהה יותר

פורסם בתאריך: 9.11.20 20:54

11 שנים לא רשמה הפועל פתח תקוה חמישה הפסדים רצופים. למאזן העגום הזה הגיעו הכחולים הערב (שני), עם ההפסד 1:0 הביתי לסקציה נס ציונה, שהעמיק את המשבר הקשה בו נמצאת הקבוצה וביסס את מעמדה של הפועל העונה כקבוצת תחתית בלאומית. במועדון ישנה אכזבה גדולה מתפקודו של המאמן מסאי דגו, וייתכנו התפתחויות בגזרתו בימים הקרובים.

חלוץ הרכש אליאור משעלי פתח בהרכב ונראה עדיין חלוד, כאשר גם שאר השחקנים הציגו הערב משחק נרפה ולא מסודר. הכתומים היו מסוכנים יותר לאורך רוב שלבי המשחק, כאשר עם קצת מזל (4 קורות ומשקופים בדקות הסיום) היו מנצחים בתוצאה גבוהה יותר. דגו נראה חסר אונים על הקווים ונראה כי השינויים שהוא עושה לא מצליחים להשפיע על הקבוצה.

אחרי פתיחת משחק חלשה, בדקה ה-23 איציק שולמייסטר נגח כדור קשתי ברחבה ופגש את הקורה. דווקא אחרי פתיחה מעט טובה יותר של הפועל במחצית השניה, נס ציונה כבשה. בדקה ה-63 דור גלילי הגיע לאחד על אחד מול עומר כץ, השוער הדף ו-וואליד דרוויש היה במקום כדי לכבוש, 0:1. גם חמישה חילופים שערך דגו, כולל בר ירוחם שרק בשבוע שעבר נמסר לו כי הוא לא בתכניות המקצועיות, לא עזרו. בדקות הסיום בעטה נס ציונה לא פחות מארבעה כדורים לקורות ולמשקוף, אך זה לא שינה את חגיגות הסיום של אורי גוטמן ושחקניו, שירדו בצדק עם שלוש הנקודות.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים (טרנס טיסדל, 65), מתן גושה, צליל נחמיה (בר נאווי, 81), איציק שולמייסטר, רם לוי, שי גולן, דניאל שוורצבוים (בר ירוחם, 46), היגור וידאל (דור מוסקוביץ, 65), גל צרויה, אליאור משעלי (איתי לוי, 73).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גילי

    מסאי רוצה את סגר ריאל מדריד כדי להגיד שהוא אימן אותם וניצח חחח בדיחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר