השחקנים חוגגים את השער הראשון עם מסאי דגו
השחקנים חוגגים את השער הראשון עם מסאי דגו

משעלי חם: 1:2 גדול להפועל פתח תקוה על הפועל איכסל

הכחולים יצאו סוף סוף מהמשבר עם ניצחון מרשים על מוליכת הטבלה. אליאור משעלי כבש צמד משני בישולים של גל צרויה. ביום שני: מ.ס כפר קאסם

פורסם בתאריך: 13.11.20 17:08

ברוכה הבאה לעונת 2020/21, הפועל פתח תקוה. הקבוצה של מסאי דגו רשמה היום (שישי) ניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים, עם 1:2 על מוליכת הטבלה ערב המחזור, הפועל איכסל. הפועל הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה, וסוף סוף הציגה משחק התקפי אפקטיבי בהובלתם של אליאור משעלי וגל צרויה המנוסים.

דגו ערך לא מעט שינויים בהרכב, כאשר נפתלי בלאי פתח בקישור אחרי תקופה ארוכה והרשים. גם טרנס טיסדל, שרשם את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע, קיבל הזדמנות ב-11. הפועל אותתה על הכוונות שלה כבר בדקה השנייה. החזרת כדור רעה של בלם איכסל אושר אבו מצאה את גל צרויה מוכן, צרויה מסר נהדר לאליאור משעלי שמהאוויר בעט מצוין לרשת, 0:1 הפועל. מיד אחרי השער רצו השחקנים לחבק את המאמן מסאי דגו.

הפועל המשיכה להיות מסוכנת והכפילה בדקה ה-20. צרויה הגיע לכדור גובה לפני שוער איכסל מתן עמבר ומשעלי היה במקום כדי לדחוק מקרוב את השני שלו ושל הפועל 0:2. משעלי, המצטיין במשחק של הפועל היום, כמעט כבש את השלישי בדקה ה-28, אחרי שנגיחה חזקה שלו ברחבה נהדפה על ידי עמבר. ארבע דקות מאוחר יותר כמעט צרויה כבש, אך נגח לידיים של עמבר ממצב נוח.

השחקנים חוגגים את השער השני

השחקנים חוגגים את השער השני

אחרי 22 דקות שקולות במחצית השנייה, כדור פשוט ברחבה ננגח ברשלנות על ידי צליל נחמיה לרשת של הפועל, 2:1. דקה מאוחר יותר, צרויה מצא את טיסדל ברחבה, שהוכשל בבירור מול עיניו של השופט, אך שריקה לא הגיעה. מכאן איכסל הייתה זו שלחצה, אך משחק הגנה טוב של הפועל שמר על התוצאה ועל הניצחון החשוב, 1:2. ביום שני תארח הפועל את כפר קאסם, ותנסה להתחיל ליצור רצף נצחונות שירים אותה מתחתית הטבלה.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים, צליל נחמיה, מתן גושה, איציק שולמייסטר, רם לוי, נפתלי בלאי (דניאל שוורצבוים, 59), היגור וידאל (אביב סלם, 71), טרנס טיסדל (פז בן ארי, 81), גל צרויה (בר ירוחם, 71), אליאור משעלי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר