עדיין בתחתית: 0:0 חלש להפועל פתח תקוה מול כפר קאסם

משחק רע של שתי הקבוצות הסתיים בחלוקת נקודות צודקת, שהשאירה את שתיהן עמוק בחלק התחתון של הטבלה. אליאור משעלי נפצע והוחלף במחצית הראשונה

פורסם בתאריך: 16.11.20 21:17

הניצחון הנאה ביום שישי על הפועל איכסל, פיתח ציפיות אצל אוהדי הפועל פתח תקוה שהקבוצה שלהם יוצאת לדרך חדשה. אלא שהערב (שני) חזרה הקבוצה ליכולת החלשה שאפיינה אותה במחזורי הפתיחה וסיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול מ.ס כפר קאסם, שטרם ניצחה העונה והגיעה לאחר פיטורי המאמן תומר קשטן.

הפועל התקשתה להגיע למצבים למן דקות הפתיחה, כאשר האירוע היחיד שראוי לציון בחצי השעה הראשונה, הוא פציעתו של החלוץ אליאור משעלי, שנפצע בברכו והוחלף על ידי אביב סלם. על סף השריקה למחצית הגיעה הפועל להזדמנות הגדולה ביותר שלה במשחק. עמית רוזנבוים הגביה מצוין לטרנס טיסדל, שהיה לבד לגמרי מול צליל חתוכה, אך בעט לגופו של השוער.

הפועל פגשה הערב את אחת הקבוצות החלשות בליגה הלאומית, אך עדיין לא הרבתה להגיע למצבים. בדקה ה-70 טיסדל מצא את גל צרויה ברחבה במצב טוב, אך החלוץ בעט חלש החוצה. עד הסיום הייתה זו דווקא כפר קאסם שהייתה טובה יותר, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. ביום שישי תתארח הפועל למשחק תחתית נוסף אצל הפועל כפר שלם.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים, מתן גושה, צליל נחמיה, איציק שולמייסטר, רם לוי, נפתלי בלאי (שי גולן, 61), היגור וידאל (בר ירוחם, 46), טרנס טיסדל (דור מוסקוביץ', 85), גל צרויה (איתי לוי, 85), אליאור משעלי (אביב סלם, 28).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר