הפועל מול כפר שלם
הפועל מול כפר שלם

כך זה לא יכול להימשך: הפועל פ"ת הפסידה 2:1 לכפר שלם

פתיחת העונה המזעזעת של מסאי דגו ושחקניו נמשכה עם תצוגת נפל נוספת, הפעם מול העולה החדשה שרשמה את ניצחונה הראשון העונה. אולהה העלה את המקומיים ליתרון, צרויה איזן בפנדל, אך גושה נגח לשער הלא נכון וקבע את תוצאת המשחק

פורסם בתאריך: 20.11.20 17:08

עד לאן תדרדר הפועל פתח תקוה? עשרה מחזורים בתוך עונת 2020/21 ונראה שאחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי, העמיד לעונה הזו קבוצה שלא ראויה אפילו לליגת המשנה. הוכחה נוספת הגיעה היום (שישי), עם תצוגה רעה נוספת והפסד 2:1 לאחרונה בטבלה ערב המחזור, הפועל כפר שלם, שרשמה את ניצחונה הראשון העונה בליגה הלאומית.

מסאי דגו הגיע למשחק ללא אליאור משעלי, פז בן ארי ונפתלי בלאי הפצועים, אך הם בוודאי לא יכולים להוות תירוץ כלשהו לשרשרת הכשלים המקצועיים בקבוצה העונה. הפועל פגשה את האחרונה בטבלה והייתה נחותה ממנה לאורך שלבים רבים במשחק, והציגה שוב משחק הגנה חלש, קישור לא קיים והתקפה שבה גל צרויה נותר חסר אונים.

בדקה ה-19 צרויה פרץ משמאל, הטעה את ספיר יתח ובעט לידיו של השוער. דור מוסקוביץ' היה חייב לכבוש בכדור החוזר, אך בעט החוצה. הפועל הציגה מחצית חלשה ושילמה על כך בדקה ה-37. מייקל אולהה נותר לבד ברחבה ובעט מ-14 מטרים כדור שעומר כץ היה צריך לעצור, אך הכדור פגע בקורה ונכנס לרשת, 0:1.

היכולת החלשה של הכחולים נמשכה גם במחצית השנייה, עד שקיבלה מתנה מהשופט שלו ששון בדקה ה-60. גל צרויה נפל ברחבה והשופט שרק לעונשין מ-11 מטרים, אותו ניצל צרויה כדי להשוות. אלא שבדקה ה-68 כפר שלם החזירה לעצמה את היתרון. איציק שולמייסטר, במשחק חלש ביותר, שגה שוב, וכדור שהגיע לרחבה ננגח ברשלנות על ידי מתן גושה לרשת, 1:2.

חמישה חילופים שערך דגו, כולל השחקן הזר שהגיע עם ציפיות גדולות, היגור וידאל, לא הועילו בדבר, והפועל נראתה כמו קבוצה שבהחלט הגיע לה להפסיד לאחרונה בטבלה. אחרי מפגש עם שתיים מהקבוצות החלשות בליגה בשבוע האחרון, נראה שאין מנוס מהקביעה כי הפועל היא בעצמה אחת מהקבוצות החלשות העונה בליגה הלאומית.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים (איתי לוי, 77), מתן גושה, צליל נחמיה, איציק שולמייסטר, רם לוי, דניאל שוורצבוים (היגור וידאל, 59), בר ירוחם (אביב סלם, 59), טרנס טיסדל, דור מוסקוביץ' (בר נאווי, 77), גל צרויה (שי גולן, 65).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורי

    ככה לא בונים קבוצה וכל האחראים חייבים לשים את המפתחות וללכת הביתה
    ויפה שעה אחת קודם

  2. כחול

    ההרכב הזה לא יכול לנצח קבוצת בנות בגיל 10 בושההההה, כמה שאתם עלובים לא הזיעו אפילו,

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גועל נפש, מתי הם ילמדו להעביר כדור נורמלי? אפשר להגיד לצערי הרב, הפועל פתח תקווה כנראה יורדת ליגה..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר