הפועל מול הפועל עכו
הפועל מול הפועל עכו

ורוד? אפור: 0:0 מאכזב להפועל פתח תקוה מול הפועל עכו

הפועל, בתלבושת ורודה, הציגה שוב יכולת חלשה במרבית דקות המשחק ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה של מסאי דגו ירדה למקום ה-14 בטבלת הלאומית

פורסם בתאריך: 27.11.20 17:09

אוהדי הפועל פתח תקוה עדיין לא מצליחים לקבל קצת נחת בעונה הזאת. פתיחת העונה החלשה מאוד של הקבוצה שלהם נמשכה היום (שישי) עם 0:0 ביתי מול הפועל עכו, שהוריד את הכחולים למקום ה-14 בטבלה, וסגר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. הפועל עלתה למשחק בתלבושת ורודה, לרגל שבוע המודעות למניעת אלימות נגד נשים. ביציע המזרחי נפרס דגל הפריסה אותו הדפיסו במועדון, עם שמות ותמונות של האוהדים שתרמו במסגרת ניסיונות גיוס הכספים בחלון ההעברות. עוד לפני המשחק התקיימה דקה של מחיאות כפיים לזכרו של דייגו מראדונה.

דגל הפריסה ביציע המזרחי

הפועל פתחה בהרכב חסר, ללא גל צרויה ואליאור משעלי הפצועים, כאשר גם פז בן ארי המשיך להיות מחוץ לסגל. מסאי דגו פתח במערך של שלושה בלמים – שי גולן, רם לוי וצליל נחמיה. למרות ניסיונות הדרבון של האוהדים היום בצהריים בסירקין, הפועל פתחה לא טוב את המשחק והתקשתה להגיע למצבים. עכו הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-31 כדור מסוכן של רז טויזר נהדף על ידי עומר כץ. בדקה ה-38 הגיע המצב הראשון של הפועל. היגור וידאל מסר כדור מצוין לעמית רוזנבוים, שממצב נוח ברחבה בעט כדור חזק מעל השער. בדקה ה-42 שוב היה עומר כץ במקום כשמנע שער מאחמד זאהי.

השינוי לא הגיע גם בפתיחת המחצית השניה. בדקה ה-55 טעות של שי גולן הובילה למתפרצת אותה הוביל רז טויזר, שמסר ליובל אורן שמול כץ בעט גבוה. בדקה ה-82 ערך דגו חילוף כפול כאשר דניאל שוורצבוים ובר נאווי עלו למגרש, ורק אז נראה היה שהפועל קיבלה זריקת מרץ לאחר משחק חלש מאוד. בדקה ה-84 שוורצבוים שלח טיל אדיר מ-18 מטרים למשקוף. הפועל לחצה בדקות האחרונות אך ללא הצלחה, 0:0 מאכזב בסיום.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים, צליל נחמיה, רם לוי, שי גולן (מתן גושה, 74), איציק שולמייסטר, נפתלי בלאי, היגור וידאל (דניאל שוורצבוים, 82), טרנדס טיסדל, בר ירוחם (אביב סלם, 61), דור מוסקוביץ' (בר נאווי, 82).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר