הרס עצמי: הפועל פתח תקוה הובסה 3:0 על ידי נוף הגליל

הקריסה של מסאי דגו ושחקניו נמשכה עם תצוגה חלשה נוספת. שולמייסטר כבש שער עצמי חריג, צוקול ופרהוד כבשו בקלילות והעמיקו את הבור של הפועל

פורסם בתאריך: 1.12.20 20:51

עוד מחזור עבר בהפועל פתח תקוה, עוד הפסד מביך שקירב את המועדון לליגה א'. פתיחת העונה המזוויעה של הכחולים בהדרכתו של מסאי דגו נמשכה עם תבוסה 3:0 ביתית להפועל נוף הגליל, שהייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

גם המשחק הערב הראה שבהפועל אין שום מגמת שיפור, אלא להפך, והכחולים העבירו 90 דקות מבלי לסכן את השער אפילו פעם אחת. בדקה השלישית טעות קשה של הגנת הפועח אפשרה לוואהיב חביבאללה לפרוץ לבד מול עומר כץ, אך השוער הדף לקרן. נוף הגליל  שלטה במשחק והייתה מסוכנת יותר, כאשר יכולת טובה של כץ בין הקורות מנעה שער מוקדם.

ההתמוטטות הגיעה במחצית השניה. בסיומה של התקפה לא מוצלחת של נוף הגליל איציק שולמייסטר ניסה להחזיר כדור לכץ, אך לא היה מתואם עם השוער וכץ הגיע לכדור רק אחרי שעבר את הקו, 0:1 מביך לנוף הגליל ושער עצמי שלישי העונה שכובשת הפועל. השליטה של האורחים נמשכה ללא עוררין גם אחרי השער ובדקה ה-79 עודד צוקול עשה צחוק מההגנה ובעט כדור חלש לפינה הימנית של כץ שזינק מאוחר, 2:0. שלוש דקות לפני תוספת הזמן סמיר פרהוד נגח בקלילות את השלישי. עד הסיום חוסר ריכוז של נוף הגליל ויכולת טובה של כץ מנעו מהפועל תבוסה גדולה הרבה יותר.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים, רם לוי, שי גולן, נפתלי בלאי, איציק שולמייסטר, דניאל שוורצבוים (חמאדה אגבריה, 73), היגור וידאל (אביב סאלם, 66), טרנס טיסדל (בר נאווי, 73), בר ירוחם, דור מוסקוביץ'.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר