שחקני הפועל חוגגים אחרי השער של רם לוי
שחקני הפועל חוגגים אחרי השער של רם לוי

משנה מאמן, משנה תוצאה: 0:1 חשוב להפועל פ"ת על הפועל רעננה

עם קלמי סבן על הקווים וחמישה שחקני בית בהרכב, הראו הכחולים סוף סוף אופי וחזרו מאצטדיון רמת גן עם שלוש נקודות. רם לוי כבש את שער הניצחון בפנדל במחצית הראשונה

פורסם בתאריך: 4.12.20 17:11

סוף סוף קצת חיוכים בהפועל פתח תקוה. שלושה ימים לאחר פיטוריו של המאמן מסאי דגו, רשמו הכחולים היום (שישי) ניצחון 0:1 באצטדיון רמת גן על הפועל רעננה, שמאפשר להם לנשום קצת אוויר אחרי שבועות קשים. עוזרו של דגו, קלמי סבן, עמד על הקווים ולא חשש לעשות שינויים רבים בהרכב, כולל ארבעה שחקני בית חדשים שקיבלו הזדמנות ב-11. סבן נראה נמרץ על הקווים וניהל בצורה טובה את המשחק.

קלמי סבן על הקווים

קלמי סבן על הקווים

בר נאווי, אופק אושר, חמאדה אגבריה ואביב סלם עלו היום ב-11, וסבן בהחלט יכול להיות מרוצה מכך שהקבוצה הציגה יכולת מעט טובה יותר מזו שהתרגלנו בשלבים רבים העונה. בדקה ה-10 מהלך יפה של טרנס טיסדל על באגף הסתיים בהכשלה ברחבה של גל בראל. בהעדרו של בועט הפנדלים הקבוע, גל צרויה, ניגש הקפטן רם לוי לבעוט וכבש, 0:1 להפועל.

רעננה השתלטה על המשחק אחרי השער והייתה מסוכנת יותר. בדקה ה-27 מסירה רעה של נפתלי בלאי לצליל נחמיה הסתיימה באיבוד כדור רשלני, בנג'מין קוקו רץ מול עומר כץ אך בעט לקורה. רעננה הגיעה למצבים נוספים עד לשריקה למחצית, חלקם הגדול שוב מטעויות ריכוז של שחקני הפועל.

במחצית השנייה הפועל לא הרבתה לתקוף את השער, אך הציגה קישור וחלק אחורי יציבים יותר, בהובלתו של רם לוי, המצטיין היום בהפועל. רעננה לחצה בדקות הסיום אך לא הצליחה למצוא את השער, 0:1 להפועל בסיום.

הרכב: עומר כץ, אופק אושר (עמית רוזנבוים, 68), צליל נחמיה, רם לוי, איציק שולמייסטר, חמאדה אגבריה (בר ירוחם, 56), נפתלי בלאי, דניאל שוורצבוים, אביב סלם, בר נאווי (דור מוסקוביץ', 62), טרנס טיסדל (שי גולן, 62).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר