סיבוב שלם בלי ניצחון ביתי: הפועל פ"ת הפסידה 1:0 לאום אל פאחם

שער בודד של ג'וף גאירה במחצית הראשונה סידר לאורחים ניצחון על הכחולים, שלא כבשו שער בחמשת משחקי הבית האחרונים. רם לוי הורחק

פורסם בתאריך: 11.12.20 17:06

מי שחשב שהניצחון על הפועל רעננה יוציא את הפועל פתח תקוה לדרך חדשה, התבדה היום (שישי) עם משחק חלש נוסף והפסד מאכזב 1:0 להפועל אום אל פאחם. הפועל, שהייתה היום שוב עם קלמי סבן על הקווים, תסיים סיבוב שלם ללא ניצחון ביתי ועם שני שערים בלבד בשמונה משחקים. הכחולים לא כבשו שער בחמשת משחקי הבית האחרונים.

אל ההרכב חזר היום פז בן ארי, שנראה עדיין חלוד. המשחק היה סוער למן דקות פתיחה, והפועל אום אל פאחם, בהזדמנות הראשונה שלה במשחק בדקה התשיעית, מצאה את הרשת. ג'וף גאירה ניצל ריפיון בהגנה של הפועל, הגיע מול עומר כץ ובעט מדויק לרשת, 0:1 לקבוצה של מוטי איווניר. ארבע דקות מאוחר יותר, טעות נוספת בהגנה כמעט סדרה לגאירה את השני מאותו מצב, אך הפעם החלוץ בעט החוצה.

בדקה ה-33 הגיעה ההתקפה הראשונה של הפועל, טרנס טיסדל, היחיד שהציג משחק סביר בהפועל היום, פרץ משמאל ומצ את אביב סלם ברחבה, אך האחרון בעט מקרוב חזק ומעל השער. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה רם לוי איבד כדור ברשלנות למוחמד כליבאת, ובניסיון לתקן תיקל אותו בחריפות. לוי ראה את הכרטיס האדום, וייעדר משני המשחקים הקרובים, בגביע ובליגה, אחרי שירצה גם עונש הרחקה בגין חמישה כרטיסים צהובים.

דווקא בחיסרון מספרי הפועל נראתה מעט יותר טוב במחצית השנייה, כאשר גל צרויה חזר מפציעה ונכנס בדקה ה-71. למרות זאת, הכחולים סבלו ממשחק חלש של יותר מדי שחקנים ולא הצליחו לייצר מצבים משמעותיים מול ההגנה של הצפוניים. בסיום 0:1 מאכזב לאום אל פאחם, שמקבע את הפועל עוד יותר בתחתית הלאומית.

הרכב: עומר כץ, עמית רוזנבוים, רם לוי, פז בן ארי, איציק שולמייסטר, חמאדה אגבריה (היגור וידאל, 64), נפתלי בלאי, דניאל שוורצבוים (איתי לוי, 82), בר נאווי (בר ירוחם, 46), אביב סלם (גל צרויה, 71), טרנס טיסדל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גו

    כנראה שניגזר עלינו להלחם בתחתית או מבחנים או ירידת ליגה עם שחקנים כאלה חלשים לא יעזור אם מאמן קבוע או זמני הלוואי שאתבדה עצוב הנהלה תתעוררו שלא יהיה מאוחר מידי

  2. שימי

    תודה לקבוצת האוהדים שהצליחה להביא לוידוי הריגה של הקבוצה ,כסף כסף זה שם המשחק לא אגו .

  3. רונן

    התנהלות חובבנית של ההנהלה , חשבתי שיחיאל יביא ניהול שונה , טעינו בגדול. אין גידול שחקני בית , שאף אחד לא יגיד אחרת!
    מישהו פעם ראה אימון של הבוגרים? כולם זכוכים, כולם יוצאים מהאימון כאילו מובילים בצמרת , מרדונות אחד אחד, כשיבינו שהם קבוצה תחתית שנלחמת על החיים שלה, וצריך להיות צנועים עם האף בגובה העיניים ופשוט להילחם כי השרון יותר מידי אין!!

  4. דוד סגל

    להביא להפועל פתח תקווה מאמן אם ניסיון ו 3 עד 4 שחקנים אם ניסיון במשבצת הקישור ו 2 עד 3 שחקנים זרים על רמה צריך לעשות בהפועל פתח תקווה מהפיכה רצינית ההרכב של הפועל פתח תקווה היא הרכב של ליגה א

  5. כחול

    חבורת אפסים, נגד בנות בגן גם הייתם מפסידים, מתביישים את הסמל את המועדון בעל העבר המפואר, בושההההההה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר