שאבו צפה מהיציע, הפועל פ"ת הודחה מהגביע עם 2:1 לנוף הגליל

לעיניי המאמן המיועד, הכחולים הודחו מגביע המדינה אחרי 120 דקות. חוג'יראת כבש ראשון, בן ארו איזן בפנדל, אך שער של בלילתי בתחילת ההארכה סגר את הסיפור

פורסם בתאריך: 14.12.20 21:40

הפועל פתח תקוה סיימה היום (שני) את דרכה בגביע המדינה, עם הפסד 2:1 בבית להפועל נוף הגליל במסגרת סיבוב ז' של המפעל. חיים שאבו, שסיכם את תנאיו במועדון, הגיע לצפות במשחק ושוחח עם אבי יחיאל וזאב זלצר. גם האקס עמיר נוסבאום, שיפגוש את הפועל ביום שישי עם בית"ר תל אביב בת ים, הגיע לצפות במשחק.

קלמי סבן, במשחק השלישי והאחרון ככל הנראה כמאמן ראשי, לא הכליל את גל צרויה והיגור וידאל שהתקוטטו באימון הקבוצה, כמו גם את טרנס טיסדל שהתחיל את המשחק על הספסל. בדקה ה-15 איבוד כדור של נפתלי בלאי אפשר לירין חטוקאי מצב מצוין מול עומר כץ, אך השוער הדף עם רגלו לקרן. הפועל שלטה יותר בכדור, אך האורחים היו מסוכנים יותר. בדקה ה-24 מוחמד ג'אבר בעט כדור חזק ושטוח לקורה.

11 דקות אחרי המחצית השניה מתן פלג כמעט כבש בנגיחה, אך הכדור שלו חלף ליד הקורה. נוף הגליל, שהייתה כאמור מסוכנת יותר, מצאה את הרשת בדקה ה-74. מוניר חוג'יראת ניצל פרצה בהגנה של הפועל ומול עומר כץ בעט מדויק לרשת, 0:1. דווקא כשהיה נראה שהמשחק גמור, טיסדל המחליף הקפיץ כדור ברחבה, שחקן נוף הגליל נגע בידו, ופז בן ארי תרגם את הפנדל לשיוויון, 1:1. עוד לפני הבעיטה, טיסדל יצא מאוכזב מכך שלא בעט את הפנדל.

הפועל פתחה לא טוב את ההארכה וספגה בדקה ה-92. אלי בלילתי ניצל הגנה דלילה של הפועל כדי לכבוש מתוך הרחבה, 1:2 שגם היה תוצאת הסיום. הפועל מודחת מגביע המדינה ותגיע ככל הנראה ביום שישי למשחק מול בית"ר תל אביב בת ים עם מאמנה החדש, חיים שאבו.

הרכב: עומר כץ, אופק אושר (עמית רוזנבוים, 65), מתן גושה, פז בן ארי, איציק שולמייסטר (רון בן דקון, 96), נפתלי בלאי (58, חמאדה אגבריה), דניאל שוורצבוים (עמית יברבאום, 75), בר ירוחם, איתי לוי (ים בן יהודה, 75), אביב סלם (טרנס טיסדל, 58), דור מוסקוביץ'.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר