הפועל פתח תקוה הפועל רמת השרון צילום מתן ציוני

בלי חיים: הפועל הפסידה בעוד משחק חלש וירדה למקום ה-15

הבחירה בחיים שאבו מתבררת בינתיים כצעד שלא משפר את יכולתה של הפועל, שהפסידה לרמת השרון והחליפה מקומות בתחתית עם כפר קאסם שניצחה

פורסם בתאריך: 1.1.21 17:08

העונה של הפועל רק הולכת ונהיית קשה יותר, כאשר גם חילופי המאמנים לא שיפרו את יכולת הקבוצה. תחת חיים שאבו צברה הפועל נקודה אחת מתוך 12 בארבעה משחקים ומתדרדרת למקום ה-15 המוביל לירידה אוטומטית לליגה א', אחרי הפסד חוץ לרמת השרון 1:0.

המחצית הראשונה הייתה חלשה ללא אירועים מיוחדים וקשה לציין התקפה אחת ראויה לציון של הפועל, פרט אולי למסירת עומק של וידל לעבר צרויה, שלא הצליח להגיע לכדור לפני שוער רמת השרון חסון.

רמהש ביצעה שני חילופים בהפסקה והפועל עלתה ללא שינויים. המשחק השבלוני והמשעמם של שתי הקבוצות המשיך במשך רוב המחצית השנייה. החילופים הראשונים של שאבו הגיעו בדקה ה-62: דניאל שוורצבוים ואביב סלם החליפו את איתי לוי ועמית יברבאום. בדקה ה-75 בר ירוחם החליף את היגור וידאל שהתעייף. חמש דקות מאוחר יותר החלוץ גל צרויה יצא ובמקומו נכנס הקשר חמאדה אגברייה.

ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק הייתה של המארחים והגיעה רק בדקה ה-83. דקה מאוחר יותר הגיע גם השער: בדקה ה-84 עבר אור אוסטוינד בקלות את איציק שולמייסטר, שכבר היה לו חלק העונה בכמה שערים שספגה הפועל, הגביה לרחבה ומוחמד חטיב נגח פנימה בין הבלמים של הפועל את שער הניצחון של רמת השרון.
שחקני הקבוצה נותרו דקות ארוכות לאחר המשחק בדממה ותסכול. הפועל יורדת למקום ה-15, מרחק של שתי נקודות מכפר קאסם וחמש מחוף מבטחים. הפועל תפגוש בשבוע הבא את הפועל ירושלים ולאחר מכן תצא לפגרה בת שבועיים.

הפועל פתחה בהרכב הבא: עומר כץ, רוזנבוים, נחמיה, בן ארי, שולמייסטר, רם לוי, יברבאום, איתי לוי, וידל, טיסדל, צרויה. בהמשך נכנסו דניאל שוורצבוים, בר ירוחם, אביב סאלם ומוחמד אגבריה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שימי

    מה אשם המאמן ? נבנתה כאן קבוצה חלשה ,שחקנים שלא מתאימים לליגה א ,שימו לב על מי ויתר דגו בתחילת העונה : עומר בוארון ,עוז פרץ ,צלישר,שחקנים עם ניסיון ,מי שאשם במצב הקבוצה אלו ההנהלה ,השחקנים החלשים ומי שהביא אותם ,זו הקבוצה הכי חלשה שנבנתה בשנים האחרונות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר