אייל ברקובץ צילום ניר קידר

אייל ברקוביץ מונה למנהל המקצועי של הפועל, התחייב לגייס כספים למועדון

בהפועל הודיעו שנחתם הסכם שותפות, אך מבהירים כי לא מדובר בשותפות בבעלות על הקבוצה. ברקוביץ יהיה הסמכות המקצועית הבלעדית בקבוצה הבוגרת בלבד

פורסם בתאריך: 7.1.21 13:12

הפועל הודיעה לפני שעה קלה על מינויו של אייל ברקוביץ למנהל המקצועי ולסמכות המקצועית הבלעדית בקבוצה הבוגרת. בהודעת העמותה נכתב גם כי מדובר בהסכם שותפות, אך בהפועל אומרים כי ברקוביץ' לא יהיה חלק מהבעלות על הקבוצה, ומדובר בשותף עיסקי. כמו כן בהפועל אומרים כי ברקוביץ התחייב לגייס סכום כסף גבוה בכל שנה. יצוין כי מאחר והקבוצה בבעלות אוהדים, הכנסת שותף בבעלות מחייבת אישור של חברי העמותה.

בהודעת הפועל נכתב: "אנו שמחים וגאים לבשר כי עמותת הכחולה חתמה על הסכם שותפות עם אייל ברקוביץ', מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים בישראל, מי שעשה קריירה אדירה בבריטניה בקבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, ווסטהאם, סלטיק ועוד ובנבחרת ישראל. העמותה התחייבה כי אייל יקבל את הסמכויות המקצועיות המלאות על הקבוצה הבוגרת בלבד, החל מבחירת הסגל, וכלה בצוות המקצועי. על מנת להגיע להישגים מקצועיים טובים יותר, העמותה פעלה בשני מישורים מרכזיים של גיוס ושימור ספונסרים בתקופה כלכלית מאתגרת מאוד, ואיתור אנשים בעלי ניסיון וידע נרחב בתחום הכדורגל ואנו שמחים שלאחר מאמצים גדולים נמצא האיש שאמור להצעיד אותנו לעתיד טוב יותר. הוועד המנהל מעוניין להודות למנכ"ל אבי יחיאל, ולסמנכ"ל עו"ד טים פלוטקין על הסיוע בסגירת ההסכם. ההסכם יאפשר לקבוצה הבוגרת להתחזק בחלון ההעברות שנפתח בימים אלו, והמשימה של הצוות כולו תהיה לצאת מהתחתית הליגה הלאומית, לייצב את המועדון, ולבנות תשתית מקצועית לעונות הבאות, כדי להחזיר את הקבוצה שלנו למקומה הטבעי. אנחנו מאחלים בהצלחה לאייל בתפקידו החדש, נמשיך, גם בעזרתו, במאמצים לגיוס ספונסרים נוספים".

ביום ראשון מתכוונת הפועל לקיים מסיבת עיתונאים ובה יימסרו פרטים נוספים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר