עומר כץ מקבל ברכות בסיום המשחק צילום עדי ברקוביץ הפועל פתח תקוה

המזל ועומר כץ אחד בלתי רגיל | הטור של מתן ציוני

אם בסופו של דבר הפועל תישאר בליגה, זה כנראה יהיה המשחק שעשה את ההבדל. מתן ציוני מספר על אחד המשחקים המוזרים והמרגשים ביותר של הפועל ומסתכל קדימה אל יום שלישי

פורסם בתאריך: 2.5.21 17:06

אפשר לקרוא למה שקרה במשחק מול כפר שלם בהרבה שמות: נס, מזל בלתי רגיל, התערבות אלוהית או יד הגורל. עדיין קשה יהיה להסביר למי שלא צפה במשחק עד כמה מדובר באירוע יוצא דופן ולא נורמלי. אני לא מתכוון להגזים, אבל הייתי צריך לשבת דקות ארוכות בחנייה ולהירגע לפני שיצאתי מחויך הביתה. היה זה משחק בלתי רגיל, ואם העונה תסתיים בטוב, הוא ייזכר לעוד שנים רבות.

שערו המדהים משום מקום של נפתלי בלאי, עצירת הפנדל של עומר כץ, הכדור שפגע בקורה וטייל על קו שערנו ועוד אינספור מצבים שהורידו לנו הרבה שנים מהחיים והוסיפו לנו אינספור שערות לבנות. באמת שקשה להסביר עד כמה שהמשחק הזה היה כרכבת הרים של רגשות. אני לא זוכר מתי חוויתי משחק משוגע כמו זה.

הרי היה הכי מתאים בעולם שמשחק מסוג זה יהיה כשהפועל בתפקיד ההפוך – זו שמחמיצה בלי הפסקה ונענשת משום מקום בשער חריג. אבל לאחרונה משהו בכוכבים בשמים השתנה והמזל נדבק להפועל, המזל ועומר כץ אחד בלתי רגיל. רק מהמשחקים האחרונים, הסוכן של השוער הצעיר של יכול לערוך קלטת ביצועים ולשלוח לאירופה.

נפתלי בלאי חוגג את השער נגד כפר שלם עם איציק שולמייסטר ואליאור משעלי

עומר כץ עוצר את הפנדל של מייקל אולהה צילום עדי ברקוביץ הפועל פתח תקוה

היה זה משחק רביעי ברציפות שהפועל לא סופגת שער. רק שתבינו כמה שזה מדהים, מדובר בהישג שלא הגענו אליו כבר 30 שנים. עם הרבה זיעה, לב ומזל הפועל הצליחה לקחת 13 מ-15 הנקודות האחרונות. ארבעה ניצחונות (כולם בהפרש של שער בודד) ותיקו. כמה דפיקות לב שאנחנו חווים בחודש האחרון וכמה עוד כאלה יהיו מנת חלקנו בשבוע הקרוב, כבר ביום שלישי. להפועל אמנם יש את ההתקפה הגרועה בליגה, אבל את ההגנה הכי טובה בפלייאוף התחתון.

קשה להאמין, אבל כל מה שעשינו לאחרונה עדיין לא מספיק. ככה זה בליגה הלאומית המוזרה הזו וככה זה תמיד עם הפועל, ששומרת עלינו בדופק גבוה עד לרגע האחרון. רגע לפני שהיא מתארחת בעכו, הפועל רחוקה ממנה שתי נקודות בלבד ואחת יותר מאום אל פאחם. בזמן שהפועל תפגוש את עכו, א.א פאחם תתארח ברעננה.

בתסריט הפסימי: הפועל יכולה למצוא את עצמה בסוף המחזור במקום הלפני אחרון. בתסריט אחר – שני המשחקים מסתיימים בתיקו והלחץ עובר שלושה ימים לאחר מכן, שוב בעכו, הפעם מול א.א פאחם. התסריט האופטימי: הפועל מנצחת ורעננה מבטיחה הישארות בניצחון על א.א פאחם. אמנם לעכו יישארו לאחר המשחק פגישות "נוחות" יותר מול עפולה ואחי נצרת, אבל הפועל תהיה בעמדה מצוינת להישארות.

נותרו רק שלושה משחקים לתום העונה והצלחנו להגיע לסיטואציה שבמסגרתה הכל תלוי בהפועל. אם ננצח את שני המשחקים הבאים, ההישארות תהיה כמעט ודאית, אבל הפסד אחד יכול לזרוק את כל ההישגים האחרונים לפח. לכן, כולנו נדרשים להמשיך ולדחוף את הקבוצה עד שנגיע, סוף סוף, לחוף מבטחים. קחו הרבה אוויר כעת כי משלישי עד שישי יהיו ימים מותחים במיוחד ועוצרי נשימה.

ממש רציתי שהפועל תהיה לקבוצת האוהדים הראשונה שעולה לליגת העל, אבל לא כך קרה. הפועל ירושלים (קטמון) חגגה עלייה לליגת העל ובכך שברה את תקרת הזכוכית, שחלקנו חשבו שהיא בלתי עבירה. מסתבר שכן, קבוצת אוהדים יכולה לעלות ליגה ואני מאחל להם הרבה הצלחה. בכך, אני מקווה, שמי שטרם הצטרף למיזם קיבל הוכחה נוספת לפוטנציאל ולאפשרות האמיתית לחזור לבמה המרכזית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר