הפועל פתח תקוה נגד הפועל עפולה

בתום עונה ניהולית מחפירה: הפועל ירדה לליגה א'

הפועל ניצחה אמנם את עפולה בביתה, אבל לא הייתה תלויה בעצמה, ובסיומה של עונה עם ניהול איום מצד כל הגורמים - אייל ברקוביץ, אבי יחיאל והוועד המנהל של העמותה, יורדת לראשונה לליגה השלישית

פורסם בתאריך: 25.5.21 22:49

בתום עונה בה נעשו כל הטעויות האפשריות, שהתחילו עוד לפני בואו של אייל ברקוביץ, אבל נמשכו גם כאשר הוא כבר בתפקיד המנהל המקצועי, הפועל ירדה לליגה א'. עם שער ניצחון של איתי לוי מצד אחד, ושער מעורר מחלוקת שספג השוער צליל חתוכה, שוער מ.ס. כפר קאסם מול הפועל אום אל פאחם מצד שני, ירדה הפועל פתח תקוה לראשונה בתולדותיה לליגה השלישית. הפועל אמנם ניצחה משער של לוי המוכשר שלא זכה להרבה דקות מהמאמן קלמי סבן, אבל מאחר וערב המחזור הייתה עם נקודה פחות מאום אל פאחם ומהפועל עכו שניצחו (עכו 0:5 את אחי נצרת וא.א. פאחם 1:2 את כפר קאסם), הפועל ירדה לליגה א'. עכו, אותה מאמן מסאי דגו שגרם נזק מקצועי עצום להפועל העונה, נשארה בליגה. א.א. פאחם תתמודד במשחקי המבחן מול קביליו יפו.

צפו באוהדי הפועל כשעוד הייתה תקווה:

זו הייתה עונה בה נעשו בהפועל כל הטעויות האפשריות: מסאי דגו פירק לחלוטין את כל מה שהיה טוב בהפועל בעונה שעברה, ובנה קבוצה חלשה מאוד. אבל גם כשדגו פוטר היה עדיין מספיק זמן לתקן, אבל משום בחר המנכ"ל אבי יחיאל, למנות לתפקיד את חיים שאבו ולא את אחד המאמנים המנוסים יותר, כמו תומר קשטן או שלומי דורה. יחיאל אחד האחראים הגדולים לירידה של הפועל יחד עם הוועד המנהל של העמותה ועם אייל ברקוביץ.

שאבו נשאר זמן רב מידי בתפקיד ולא הוחלף גם כאשר מונה אייל ברקוביץ לתפקידו, אלא רק לאחר עוד משחקים כושלים. נקודת שבר נוספת הייתה בחלון ההעברות בינואר, כאשר ברקוביץ בניגוד לציפיות לא חיזק משמעותית את הקבוצה, בעיקר בעמדת החלוץ שהייתה נקודת התורפה הכי גדולה של הפועל העונה. הוא כן צירף לקבוצה את בנו, ליאור ברקוביץ, שלא הוסיף להפועל שום דבר.

במחזור האחרון של הליגה ובפלייאוף הפועל התאוששה והעניקה לעצמה סיכוי להישאר, אבל עם נקודה משש בשני משחקי חוץ מול עכו ו-א.א. פאחם, עם ניהול משחק וחילופים גרועים, נהפועל ירדה למקום ה-15 ערב המחזור האחרון וכבר לא הייתה תלויה בעצמה, אלא בגול שיקבל או לא יקבל צליל חתוכה.

מה שקרה העונה בהפועל מחייב שינוי קיצוני: המנכ"ל יחיאל, המנהל המקצועי ברקוביץ, וגם הוועד המנהל של העמותה, לכולם אחריות גדולה לכישלון ההיסטורי של הקבוצה, וכולם מריכים לפנות את מקומם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מנחם בר

    כל מילה נכונה יצחקי.אין מה להוסיף
    הנחמה היחידה באה מהדור הצעיר
    נערים א ונערים ב השנה מצוינים

  2. פז מיץ'

    צריך להיות אופטימיים אולי זה ירידה לצורך עלייה, וגם לקחת הכל בפרופורציות סך הכל ספורט

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר