השלט שהניפו אוהדי הפועל
השלט שהניפו אוהדי הפועל

הפועל נשארה בלאומית: איכסל לא הצליחה לעמוד בדרישות הבקרה

איכסל, שלא הצליחה להציג לבקרה בטוחות לתקציבה, תשחק בעונה הקרובה בליגה א' צפון

פורסם בתאריך: 11.8.21 13:45

אחרי מטוטלת גדולה וימים ארוכים של מתח, הפועל פתח תקוה קיבלה את ההודעה הסופית שתשחק בלאומית, למרות שבתום העונה האחרונה ירדה לליגה א'. זאת לאחר שהפועל איכסל לא הצליחה לנצל את הארכה שקיבלה מבית המשפט העליון ולא הצליחה לעמוד בדרישות הבקרה התקציבית להעמדת בטוחות לתקציב לעונה הקרובה.

כזכור, איכסל הייתה אמורה להגיש לבקרה התקציבית את תקציבה לעונה שבפתח עד ל-1 ביולי, אך לא הגישה ובבקרה הודיעו לקבוצה חמישה ימים לאחר מכן שהיא יורדת לליגה א’. הקבוצה ערערה, טענה לאפליה וגרסה כי הסיבה לאי הגשת התקציב הייתה “נפילה של תקשורת” וקיבלה ארכה להגשת מסמכים. לפני כשבוע, לאחר דיון נוסף בערעור של הקבוצה ומכיוון שאיכסל עוד לא הגיעה להסדר עם הבקרה, החליט בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לחייב את איכסל להגיש בטוחות של 2 מיליון ש”ח עד ליום ראשון (1 באוגוסט), אחרת היא תרד לליגה א’. לאחר שאיכסל לא הציג את הבטוחות גם בראשון האחרון, הודיע בית הדין העליון כי הקבוצה יורדת לליגה א' ומי שתשחק בלאומית היא הפועל פתח תקוה. על החלטה זו ערערה איכסל לבית המשפט המחוזי, ערעור שכאמור נדחה, אך בית המשפט העליון אליו פנתה העניק לה ארכה נוספת, אותה לא ניצלה כראוי.

ההודעה המשמחת הביאה לגל הצטרפות לעמותה והסכום שנאסף עומד כבר על מעל ל-750 אלף שקלים, הרף להפכלת הסכום על ידי תורם שזהותו אינה ידועה עדיין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר