אוהדי הפועל השנה (2021) בלויטה, לאוהדים בתמונה אין קשר לכתבה צילום סער כרמלי

צריכה חיזוק נוסף | הטור של מתן ציוני

חבל שיש אוהדים שטרם הפנימו שהפועל כאן, חיה ובועטת. כבר עכשיו נדמה שיש אחלה קבוצה ועם עוד כמה חברי עמותה ואוהדים ביציע, זה רק יכול להיות טוב יותר

פורסם בתאריך: 3.9.21 13:50

שנת תשפ"א, שהייתה אחת מהשנים הקשות והמטלטלות ביותר שעברו על הפועל פתח תקוה, הגיעה לסיומה עם תוצאת תיקו מול המארחים מכפר סבא. ארבע הנקודות שהשיגה הפועל מול שתי היורדות ללאומית הפתיעו אותי לטובה ואני בטוח שגם רבים אחרים לא ציפו לתוצאה שכזו מקבוצה שהייתה האחרונה לעלות על הרכבת לעונה הנוכחית.
אם הפועל תמשיך באותה גישה של נחישות, הקרבה ורצון, צפויה לה שנה טובה ומתוקה בהרבה מקודמתה.
בעקבות הניצחון על בני יהודה במחזור הקודם הגיעו כ-500 אוהדי הפועל לתמוך בקבוצה ובהעדר תחרות אמיתית מהמקומיים, שיוו הרגשה של משחק בית נוסף. היה לא פשוט לעודד ואפילו לנשום בחום המהביל עם מסיכה, ולראשונה החלו שוטרים להסתובב ביציע ולחפש למי לחלק דו"ח כדי להוכיח שיש אכיפה בנושא.
ציון לגנאי מגיע להנהלת אצטדיון כפ"ס, שפתחה קיוסק ל-100 אוהדים מקומיים אבל 500 אוהדי הפועל היו צריכים לשתות מברזי השירותים או להתחנן מעבר לשער שמישהו ירכוש עבורם שתייה.
נדמה שבניגוד לעבר, הפועל של עופר טסלפפה לא מחפשת תירוצים וזו עלתה מהדקה הראשונה נחושה ולוחמנית. האגרסיביות של שחקני הפועל זיכתה אותם במספר כרטיסים צהובים כבר בתחילת המשחק מהשופט הבינוני, שמיהר מדי לחלקם. אמנם הפועל לא ייצרה כמעט מצבי הבקעה, אבל צורת המשחק ומעל הכל – הגישה, הביאו להרבה אופטימיות לגבי ההמשך.

שחקני הפועל בלויטה, צילום סער כרמלי

מרבית הניסיונות של הפועל עברו דרך אביב סאלם, שהיה השחקן הכי פעלתן ויצירתי בכחול. מי שנכנס כמחליף במשחק הקודם, פתח בהרכב ובלט לטובה. שאר השחקנים נכנסים לעניינים גם הם, כשאופק אושר מספק מספר מהלכים נאים, כמו גם דניאל טוויזר. מי שהורגש פחות הפעם הוא אוהד רבינוביץ'. לידור נקשרי עלה משחק שני כמחליף ונראה טוב ומסקרן.
כלל שחקני הפועל שיחקו בנחישות ואגרסיביות אך ראוי לציין במיוחד את מוחמד באדיר שסיפק משחק חסר פשרות ועשה עבודה מצוינת בקישור האחורי. אין ספק שהפועל צריכה חיזוק נוסף ולפחות שניים אם לא שלושה שחקנים נוספים.
אשתקד פתחה הפועל גם כן עם ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים, אך ספגה לא פחות מחמישה הפסדים רצופים לאחריהם. יכול להיות שזה מוקדם מדי לומר, אבל אני חושב שכבר עכשיו הקבוצה הנוכחית נראית ומשחקת טוב יותר מהקבוצה של העונה שעברה. כך לא נראית קבוצה שיורדת ליגה, כך נראית קבוצה שגם אם לא תרוץ בצמרת, עדיין נוכל להתגאות בה.
אחרי שפגשה את שתי היורדות, תארח הפועל בחמישי הבא את אחת העולות – א.ס אשדוד. אם היא מוכרת לכם ואתם לא זוכרים מאיפה, אז היא עוד אחת מה"סינדרלות" שהדיחו את הפועל מגביע המדינה כשעוד הייתה בליגה א'. גם אם השעה לא אידיאלית, בדיקות הקורונה המעייפות או כל תירוץ מתקבל אחר, באמת חבל שיש אוהדים שטרם הפנימו שהפועל כאן, חיה ובועטת. כבר עכשיו נדמה שיש אחלה קבוצה להפועל ועם עוד כמה חברי עמותה ואוהדים ביציע, זה רק יכול להיות טוב יותר.
להתראות תשפ"א ושתתחדש על הפועל פתח תקוה שנה טובה ומוצלחת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפאל.

    אין מה לעשות מי שלא מקיים הבטחות שהוא רוכש קבוצה שלא יצפה שאוהדים הפסיקו לתת מבטחם בהם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר