עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

איך לעזאזל זה שוב קורה לנו? | הטור של מתן ציוני

עופר טסלפפה, מי שקיבל הרבה קרדיט ומחמאות בשני המשחקים הראשונים, מעלה קבוצה עם אופי הגנתי ולראיה קיבלנו משחקים משעממים ואפורים

פורסם בתאריך: 20.9.21 11:57

אחרי נסיעה ארוכה של קרוב לשעתיים, הגיעו קצת יותר מ-100 אוהדי הפועל לאצטדיון הסוכרייה בעפולה בתקווה לראות מעט יותר ממה שחוו בשני המשחקים האחרונים. בתום אכזבה נוספת מסיום חלון ההעברות, נשאנו עינינו ותקוותינו אל עבר רועי זיקרי שנכנס ישירות להרכב. הרכש החדש-ישן היה היחיד שהראה משהו התקפי, אך בשביל זה היה צריך לרדת הרבה לאחור בהיעדר שחקן התקפה יצירתי שיעשה זאת במקומו. מי שהיה אמור לעשות זאת הוא ירדן כהן, שחגג יום הולדת 30 לעיני אמו ביציע, אך לא היה טוב ואיבד כדורים רבים.
לפרקים היה נדמה שהפועל שולטת יותר בכדור ואפילו טובה יותר מהמארחת, אבל ההזדמנויות המסוכנות היו דווקא של עפולה, שהגיעו לאחר טעויות של שחקני הפועל (בעיקר גושה, ירדן כהן ורם לוי) אך למרבה המזל נעצרו אצל מי אם לא – עומר כץ בעוד הופעה מצוינת. לשתי הקבוצות לא הגיע יותר מ-0:0 משמים כפי שקיבלנו. חזרנו את הדרך הארוכה הביתה מאוכזבים ומתוסכלים ועם הרבה חששות בנוגע להמשך.
הדמיון לעונה שעברה ממשיך, כשגם אז כבשנו רק שני שערים בארבעת המשחקים הראשונים אבל השגנו נקודה אחת פחות. לאחר שני שערים מול בני יהודה במשחק הפתיחה, הגיעו שלושה משחקים ללא שער אחד לרפואה. אפשר להוסיף לזה גם שני משחקים גביע הטוטו ללא שערים אם ממש רוצים. אמנם אנחנו רק אחרי ארבעה מחזורים אבל כבר עכשיו – להפועל יש את ההגנה הטובה בליגה (עם כפר-קאסם וכפ"ס) אבל גם את ההתקפה הגרועה בליגה (יחד עם רמה"ש ורעננה). רק 4 שערים הובקעו ב-4 משחקיה של הפועל – הכי מעט בליגה. איך לעזאזל זה שוב קורה לנו?
עופר טסלפפה, מי שקיבל הרבה קרדיט ומחמאות בשני המשחקים הראשונים, מעלה קבוצה עם אופי הגנתי ולראיה קיבלנו משחקים משעממים ואפורים. מדוע אוהד רבינוביץ', השחקן היחיד שכבר שער שדה עד כה עלה רק עמוק במחצית השנייה? למה אביב סלם ולידור נקשרי, שעד כה היו בין היצירתיים יותר בהתקפת הפועל, לא שותפו כלל? מי שלטעמי ראוי לציון לטובה (מלבד עומר כץ כמו תמיד) הוא דניאל טוויזר, שמפגין המון אגרסיביות, מנתר ומגיע כמעט לכל כדור גובה חרף קומתו הנמוכה ובכלל מאוד פעיל. מוחמד באדיר ממשיך להפגין משחק חסר פשרות והוא מהטובים יותר בפתיחת העונה. מנגד, רם לוי לא מדויק, אריאל לזמי לא קיים וירדן כהן לא מרשים בלשון המעטה.

המאניה דיפרסיה הידועה של אוהדי הפועל מקבלת זריקת בוסטר בהפסדים ובניצחונות. כעת, לאחר תוצאת תיקו אפשר לומר שהמצב של הפועל רע אבל עדיין לא קריטי. בלי להבקיע שערים, הפועל תשקע אט אט בתחתית. אם אדומים אשדוד מסוגלת להבקיע חמישייה עם שחקנים שרובכם לא מכירים (ביניהם איתמר נוי וניר חסון) אז הפועל לא יכולה?
המבחן הבא יהיה כבר בחמישי הקרוב כשנארח את הפועל רעננה, שגם היא מתקשה לכבוש ומשיגה רק שתי נקודות עד כה. אם במשחק הזה טסלפפה לא יעלה עם הרכב התקפי יותר, נדמה שהוא יאבד במהירות את תמיכת הקהל, שעלול להפוך מיתרון לחיסרון. יש לי הרגשה, אולי תמימה וחולמנית, שאפשר לשחק טוב יותר ולהוציא יותר מהסגל הקיים. אני ממשיך לתת קרדיט למאמן ומקווה שהוא יעשה את השינויים המתבקשים וישמח אותנו כבר במשחק הבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר