הפועל פתח תקוה נגד הפועל רעננה, צילום עומר יצחקי

היה מתוק ומשמח, אבל הדרך עוד ארוכה | הטור של מתן ציוני

הפועל בקושי כובשת ואת שני ניצחונותיה השיגה בדקה ה-90, אבל היא עם שמונה נקודות בקופה ועם פתיחת עונה טובה יותר לעומת שתי העונות האחרונות

פורסם בתאריך: 24.9.21 13:58

מאמן הפועל, עופר טסלפפה, סיפר השבוע לאוהדים שהגיעו למפגש בסירקין על רצונו לצבור נקודות בתחילת העונה גם על חשבון משחק נאה, ואכן המשחק אמש היה המשך ישיר של האג'נדה הנ"ל, בטח מול קבוצה חלשה, אנמית ומשעממת כמו הפועל רעננה. טסלפפה שינה מערך ופתח עם ארבעה שחקני הגנה במקום חמישה, מהלך מתבקש אך זה עדיין לא הביא לשינוי יוצא דופן במשחקה של הקבוצה. המחצית הראשונה הייתה משמימה, מעייפת לצפייה וחסרת כל ברק והכדור היחיד שעשה דרכו אל הרשת היה זה שנבעט מרגליו של האוהד אורי קידר באתגר המחצית.

במחצית השנייה המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים אך הפועל הייתה מעט טובה יותר מיריבתה. ההזדמנות המסוכנת הראשונה הייתה של ירדן כהן שעצר כדור על חזהו ממש על מפתן הרחבה ובעט יפה אך רק למשקוף והחוצה. בחילוף הראשון של טסלפפה הוא הכניס למגרש את רבינוביץ' ויוסי אסייג, שלא הביאו לשינוי משמעותי. החילופים הבאים כבר היו בינגו: אביב סאלם הוכנס מאוחר מדי וכבר לאחר כמה דקות על המגרש סיים מהלך יפה עם בעיטה אדירה למשקוף. שני המחליפים האחרונים לעלות היו ליאור ברקוביץ' וניר שרון, בהופעת בכורה בליגה, ואלו הביאו את השער המיוחל כשברקוביץ' הגביה כדור נפלא לרחבה, אותו שרון נגח לרשת.

אז נכון שהפועל בקושי כובשת ואת שני ניצחונותיה השיגה ממש בדקה ה-90, אבל היא עם שמונה נקודות בקופה לאחר חמישה מחזורים ועם פתיחת עונה טובה יותר לעומת שתי העונות האחרונות. למעשה, צריך להרחיק עד לעונת 1968/9 כדי להגיע לפעם האחרונה שהפועל ספגה פחות מ-3 שערים בחמשת מחזורי הפתיחה. ותורי ופישלר נראים כמו צימוד בלמים טוב, בטח עם שוער יציב וטוב כמו עומר כץ מאחוריהם. את חוליית ההגנה משלימים המגנים טוויזר ואיצרין, שעושים היטב את עבודתם. החלק האחורי של הקבוצה מתפקד לעילא ולעילא.

אי אפשר להתעלם מכך שהחלק הקדמי של הקבוצה לא מייצר מספיק מצבי הבקעה. אריאל לזמי העלה את חמתם של האוהדים לאחר מספר מהלכים סוליסטים ומיותרים, נקשרי שקיבל מקום בהרכב לא ייצר שום דבר. כרגע, אביב סאלם עדיף על שניהם. אופק אושר היה כמעט היחיד שניסה לבעוט לשער, אך גם הוא לא היווה סיכון לשוער הצעיר של היריבה. ירדן כהן היה מעט טוב יותר, אבל גם זה לא מספיק.

קפטן הקבוצה רם לוי הוחלף בשלב מוקדם בפעם השנייה העונה (מול בני יהודה הוחלף במחצית) וכבר צבר ארבעה כרטיסים צהובים העונה. אגב, אלו הגיעו כתיקונים הכרחיים לטעויות שהובילו להתקפות מסוכנות. אין עוררין על המחויבות הענקית של רם, אבל הוא בתקופה לא טובה ואלמלא היה שחקן בית וקפטן הקבוצה, כנראה שהיה מאבד מקומו לטובתו של אוהד רבינוביץ'. מוחמד בדיר ממשיך ביכולתו הטובה משחק אחר משחק.

ניצחון בדקה ה-90 הוא תמיד מתוק ומשמח, אבל אל לנו לטעות. להפועל יש עוד דרך ארוכה כדי לחבר את כל חלקי הפאזל ולהפוך לקבוצה טובה יותר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר