הפועל פתח תקוה נגד אום אל פאחם

הסבלנות עומדת להיגמר | הטור של מתן ציוני

הגיע הזמן שהשחקנים והמאמן יגיעו לליגה ויתחילו לשחק כדורגל אטרקטיבי ומהנה יותר.

פורסם בתאריך: 9.10.21 18:25

נדמה שאין משהו חדש שאפשר לכתוב על משחקיה של הפועל פתח תקוה העונה. בעוד ששאר משחקי הליגה מספקים כמויות של שערים ואירועים, בששה מתוך שבעת משחקיה של הפועל עד כה הושג שער אחד או פחות. מיעוט מצבים ומשחק שבלוני ומשעמם מביאים את אוהדי הקבוצה להירדמות בעמידה, ייאוש ותסכול.

מצד שני, אפשר ואולי גם צריך להסתכל על התמונה הכוללת: מי שאינו אוהד הפועל פתח תקוה והיה מסתכל על קבוצה שהצטרפה לליגה באיחור ועם סגל שרובו מתאים לליגה השלישית, היה לבטח סבור שהמצב של הקבוצה לא רע בכלל. נכון, השעמום חוגג ואף אחד לא מגיע למשחק בציפייה לעוד 0:0 מתסכל, אבל אם המטרה היא התייצבות של הקבוצה והישארות בליגה אז אולי יש כאן מקום להקלה בביקורת.

דוגמא מעניינת היא של הפועל ראשל"צ, שנמצאת מקום אחד ונקודה אחת מעל הפועל עם מאזן שערים של 14:14, בעוד הפועל במאזן של 3:3. אם במבחן התוצאה מספר הנקודות כמעט זהה, אז מי מאיתנו לא היה רוצה להתחלף איתם? ומה יגידו אוהדי הפועל ר"ג ובני יהודה, שאמורות להיות טובות בהרבה לאור הסגל שלהן אבל השיגו פחות נקודות מהפועל? האם אלו היו מעדיפות את המצב שלנו על שלהן?

שלא תבינו אותי לא נכון, זה אינו כתב הגנה על המאמן או על יכולת הקבוצה. אי אפשר לקבל את זה שבששת המשחקים האחרונים כבשנו שער אחד בלבד! יחד עם זאת, אני מודה שחששתי ממצב רע יותר. אחרי המחזור ה-7 בעונה שעברה, אמנם כבשה הפועל שני שערים יותר אבל השיגה חמש נקודות פחות והייתה צמודה לקו האדום.
עד כאן הפרופורציות. הסבלנות עומדת להיגמר ואם נמשיך באותה מגמה, אז ההידרדרות בטבלה תהיה בלתי נמנעת. הגיע הזמן שהשחקנים והמאמן יגיעו לליגה ויתחילו לשחק כדורגל אטרקטיבי ומהנה יותר. ההגנה מצוינת, אבל לעזאזל, דודו ביטון כבש לבדו פי 2 מכל הפועל יחד! הגיע הזמן שגם החלק ההתקפי ייתן משהו. חלון ההעברות סגור עד ינואר, כך שעל הסגל הקיים והמאמן מוטלת המשימה למצוא פתרון לתקיעות ולאימפוטנטיות שדבקה בחלק הקדמי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיקי

    מי ייתן גול כמה גולים יש בליגה הלאומית לכל שחקני הפועל לכל הסגל
    מי יבקיע שער ? מזל שיש משחק הגנה טוב אולי זה ישאיר אותנו בליגה שיהיה בהצלחה

  2. רפאל.

    סבלנות הולך לבוא שחקן 9 תותח להפועל פ"ת. אחרי מה שראיתי את ביצועיו בקבוצות ששיחק איתן בליגת העל הולך להיות התקפה טובה. זה יהיה ע"ח שיחרור שני שחקנים שהיו מועדים לקבוצה בליגה א'.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר