שחקני הפועל חוגגים את שער השוויון נגד הפועל רמת גן, צילום עומר יצחקי

מקום לאופטימיות? הטור של מתן ציוני

הגעתי עם אופטימיות למשחק ואיתה אני גם יוצא. אם כך זה ימשיך, יש בהחלט מקום להאמין שהעונה הזו תיראה טובה יותר בהמשך הדרך

פורסם בתאריך: 27.11.21 15:28

לפני כמה ימים, פתאום, התחלתי להרגיש את הגעגוע להפועל. זה לא שהיה הרבה למה להתגעגע עד כה עונה, אבל בכל זאת חיכיתי למשחק ואפילו הצטיידתי במעט אופטימיות. הרשיתי לעצמי לקוות שהחזרה מהפגרה תביא איתה רוח חדשה. פתיחת המשחק הייתה בדיוק כזו. הפועל הייתה דינמית והתקפית יותר. השחקנים בכחול רצו קדימה, לחצו את היריבה ועוררו את תיאבון האוהדים. דקות הפתיחה הטובות של הפועל הסתיימו דווקא עם ספיגת שער לאחר ספק נבדל בתוספת טעות של חיים איצרין. הכובש הצפוי הוא מיקו ממן, מי ששמו נקשר עם הפועל אך לפני מספר שבועות.
חרף ספיגת השער, הפועל לא נלחצה והמשיכה בשלה. רק שש דקות לאחר מכן חטף איצרין כדור בחלק המגרש של רמת גן והרים כדור לרחבה. הגנת האורחים לא הצליחה להרחיק ואז הגיע אילי טמם, שבעט טוב לפינה וכבש שער בכורה בהפועל. המומנטום והמשחק הטוב המשיך, כשהפועל טובה יותר אך לצד ההתקפות מסתכנת גם בספיגה נוספת. (עומר כץ רשם עוד הדיפה נפלאה) בדקות רבות, ובעיקר במחצית הראשונה, שתי הקבוצות הציגו יכולת נאה ומשחק קצבי. אם רק היו משחקות ככה בכל שבוע, כנראה שלא היו נמצאות שתיהן בירכתי הטבלה.

ההיחלשות של הפועל הגיעה לאחר חילוף של המאמן האורח, ליאור זדה, כבר בדקה ה-30. דוד אבילה עצר את פיטר אוניקצ'י, מה שהוציא את העוקץ מההתקפה ועיקר אותה. במחצית השנייה הפועל איבדה את הדומיננטיות ואת משחק הלחץ, כשגם החילופים של טסלפפה לא מביאים בשורה חדשה. הפועל עוד סיפקה כמה דקות של ניסיונות לקראת הסיום, אבל בסופו של דבר סיימה את המשחק בחלוקת נקודות די צודקת.
בקופתה של הפועל 14 נקודות לאחר 12 משחקים וכעת רחוקה הפועל מרחק חמש נקודות מרעננה והקו האדום ושלוש נקודות מאדומים אשדוד ומקום בפלייאוף העליון. נותרו עוד שלושה משחקים לתום הסיבוב הראשון: בית"ר ת"א  מהתחתית בחוץ, ראשון לציון ממרכז הטבלה בבית, ובני ריינה המפתיעה מהצמרת בחוץ. הפועל צריכה ויכולה לקחת את מרבית הנקודות משלושת המשחקים האלה ולסכם סיבוב ראשון סביר שדי ישקף את יכולתה לעומת שאר קבוצות הליגה: בתפר שבין פלייאוף תחתון לעליון.

הגעתי עם אופטימיות למשחק ואיתה אני גם יוצא. גם אם זה נראה לנו אחרת, עם מספרים אי אפשר להתווכח והפועל היא עדיין בעלת ההגנה הטובה בליגה לאחר כמעט סיבוב שלם של משחקים. בשני המשחקים האחרונים של הפועל היא כבשה (וזה לאחר 5 משחקי ליגה בלי שער) והגיעה ליותר הזדמנויות בהתקפה. אם כך זה ימשיך, יש בהחלט מקום להאמין שהעונה הזו תיראה טובה יותר בהמשך הדרך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר