אופק אושר חוגג את השער נגד הפועל ראשון לציון צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

רגעים של אושר | הטור של מתן ציוני

שני שחקנים שלא הירבו לשחק בתקופה האחרונה היו אחראים לשערי הניצחון של הפועל: אביב סלם ואופק אושר. הפועל מגיעה במחזור ה-14 לאותו מאזן נקודות אליו בגיעה בעונה שעברה רק במחזור ה-25

פורסם בתאריך: 7.12.21 10:02

רוח טובה מנשבת סביב הפועל בחודש האחרון. אם במחזור הקודם הצליחה הפועל לכבוש ולנצח לאחר שנותרה ב-10 שחקנים, אז אמש היא נהנתה מכדור עונשין מוחמץ, שמיד לאחריו כבשה את שער הניצחון. הפועל עם 10 נקודות מ-12 האחרונות, כשהיא כובשת זה משחק רביעי ברציפות – מה שלא עשתה במשך כל העונה שעברה. עד להשלמת המחזור, ממוקמת הפועל במקום ה-7 והיא הרבה יותר קרובה לדבוקת הצמרת מאשר לקו האדום. הקהל הכחול חגג עם שחקני הפועל משך דקות ארוכות בסיום משחק מותח ורב יצרים.

שני שחקנים שלא הרבו לשחק לאחרונה היו אחראים לניצחון. אביב סלם, שחזר להרכב הפותח, הציל שער בצד אחד ובישל נפלא בצד השני ואופק אושר, שקיבל דקות אחרי חמישה משחקים והחזיר עם שער ניצחון ומשחק מצוין. היה זה שער הבכורה של החלוץ בליגה. לשניהם אפשר לצרף גם את גיבור היום – הילד שאמון על החזרת הכדורים, עשה עבודה מצוינת וסיים את המשחק כשהוא מונף על כתפיו של אופק פישלר.

בדומה למשחקים הקודמים, גם אתמול המשחק היה קצבי ופתוח יותר. הפועל הייתה מעט יותר דומיננטית מהיריבה אבל גם ניצלה לא פעם מספיגת שער. השער הראשון של הפועל הגיעה לאחר הגבהה נפלאה של אביב סלם מאגף שמאל שהסתיימה עם נגיחה מצוינת של ירדן כהן, שהפך למלך שערי הפועל עם השלישי שלו אבל גם נפצע עם כיבוש השער.

אביב סלם חוגג נגד הפועל ראשון לציון צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

רגע לפני סיום המחצית ספגה הפועל שער שוויון אחרי מה שנראה ממבט ראשון כמו נבדל ברור, אבל הסתבר כשער חוקי. מאותו רגע ולאור ריבוי שריקות גבוליות של השופטת מיתר שמש, האווירה במגרש וביציע התחממה. פחות מדקה במחצית השנייה ונדמה שהמשחק הזה הולך לאיבוד. עבירה של אוהד רבינוביץ' ברחבה הביאה לשריקת כדור עונשין לזכות האורחים. למזלה של הפועל הכדור של מתיאוס לימה הלך הרבה מעל למשקוף שערו של עומר כץ והתוצאה נשארה בעינה.

רק שתי דקות עברו וכמעט שקיבלנו הילוך חוזר של השער הראשון. אוניקצ'י מסר הפעם לאגף ימין, משם הגביה עמית רוזבוים כדור טוב לרחבה. רועי זיקרי פספס את הנגיחה אבל אל הכדור הגיע אופק אושר, שהשתלט עליו יפה ובעט מצוין לרשת. הקהל הכחול שאג וקפץ ביציע ומאותו רגע לא נרגע.

הפועל רצתה לשמור על היתרון אבל כהרגלה בקודש סיפקה לאוהדיה רגעים מותחי עצבים. כחמש דקות לתום המשחק התפתחה סערה כשבצמוד ליציע הפועל, נפל אחד ממביאי הכדורים לאחר ששחקן אורח ניסה לחטוף ממנו את כדור המשחק. אמנם לא היה מדובר באירוע חמור, אבל תוך רגע היוצרות התלהטו ובתום ההמולה נשלפו שני כרטיסים צהובים לאורחים ואחד לרן ואתורי. הבלם של הפועל, שקיבל לפני המשחק את תואר מצטיין החודש וספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה.

אוהדי הפועל במשחק נגד הפועל ראשון לציון צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

הפועל החזיקה מעמד עד לסיום והשלימה לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות. שחקניו של טסלפפה, ששוב סיפק חילוף מנצח, יזכו לארבעה ימי מנוחה לפני משחקם הבא ביום שישי הקרוב בנוף הגליל מול בני ריינה המפתיעה מצמרת הטבלה.

הפועל מגיעה ל-20 נקודות במחזור ה-14. בעונה שעברה היא הגיעה ל-20 נקודות רק במחזור ה-25!


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גדי.

    היי מתן,מגיעה מילה טובה לרוזנבוים.
    עד למשחק הזה היה השחקן הלמלם של הפועל, לא מועיל ו(נניח)לא מזיק.
    אז נכון,אמנם היה אחראי ישיר על השער של ראשון, אבל הרים כדור מצד ימין שהביא לשער הראשון ובישל מצד ימין את השער השני.

  2. רונן הפתח תקואי..

    כל הכבוד להפועל פתח תקוה אהובנו תמשיכו כך לא להרפות מן הגז עד שנגיע למקומנו הטיביעי בליגת העל בין הגדולות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר