הפועל פתח תקוה נגד בני ריינה בנוף הגליל, צילום פרטי

11 נקודות מ-15, ואווירה אופטימית | הטור של מתן ציוני

אם גרף השיפור הנוכחי של הפועל ימשיך, היא חייבת לשים לעצמה כמטרה לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון, לראשונה מאז עונת 2016/7

פורסם בתאריך: 11.12.21 15:24

רובכם ודאי יודעים שלא צריך הרבה בשביל להעיר את אוהדי הפועל פתח תקוה. אחרי חודש טוב שכלל דרמות עם סוף טוב ושלושה ניצחונות ותיקו, הייתה ציפייה רבה לקראת משחק נוסף של הקבוצה. לשם שינוי, הסתכלנו על המרחק מהעלייה ולא מהירידה ואפילו נרשמה יוזמה להוציא הסעה לנוף הגליל. אוהדי הפועל, שכהרגלם בקודש עצרו בחומוסיות המקומיות, הגיעו מוכנים וקיוו לעוד ניצחון של הכחולים (שחורים).

בדומה למשחקה הקודם של הפועל, גם מול ריינה מצמרת הטבלה הפועל פתחה טוב את המשחק וסיפקה מחצית ראשונה טובה. כ-200 האוהדים שהצפינו עד לנוף הגליל סיפקו אווירה תומכת ותוססת ודחפו את שחקני הקבוצה. לאורך המחצית הראשונה היה נדמה שריינה כלל לא באה לתקוף וליזום, כשלראיה אפילו השוער שלה קיבל נזיפה מהשופט על בזבוז זמן עוד לפני שעברה חצי שעה של משחק.

ממש כמו בשעריה האחרונים של הפועל, גם הפעם התחיל המהלך אצל פיטר אוניקצ'י. חלוצה של הפועל העלה כדור לרחבה מאגף ימין, אביב סלם כבר תכנן להניף רגל אבל פספס ואוהד רבינוביץ' מצא את עצמו פנוי עמוק ברחבה ובעט חלש אבל מדויק ולרשת. אוהדי הפועל הרעישו וגעשו והקבוצה ירדה למחצית ביתרון של 1-0.

ושוב, התסריט חזר כשהפועל לא ממש עלו למחצית השנייה וספגו שער תוך דקות ספורות. כדור חוץ עלה לרחבה, הגנת הפועל לא הסתדרה עם קוקו ומי שהגיע ונגח לרשת היה דווקא ריף מסיקה. עשר דקות מאוחר יותר והרגשת הדה ז'ה וו התחזקה. פישלר טעה כשהתחכם במקום להרחיק, הכדור עלה לרחבה ונבעט לשער אך נעצר בידו של ואתורי, שהציל שער אבל גרם לכדור עונשין וקיבל צהוב חמישי שבגינו יפסיד את משחק הליגה הבא מול בני יהודה. גם מוחמד באדיר יראה את המשחק הזה מהיציע לאחר שרשם צהוב חמישי.

בזמן שניסינו לחשב מה הסיכוי ששוב נינצל מספיגת כדור עונשין, טדסה המקומי בעט את הכדור לשמיים לאור תשואותינו ותודותינו. זהו פנדל שני ברציפות שנפסק נגדנו ונבעט אל מעל השער ומוחמץ. עופר טסלפפה ראה בדיוק כמונו שהפועל נחלשה והגיב עם מספר חילופים. אופק אושר נכנס עוד לפני הפנדל במקום זיקרי המאכזב. טוויזר, גושה וטמם נכנסו גם הם, כשהאחרון היה קרוב גם לכיבוש שער ניצחון. עד הסיום התוצאה נותרה בעינה והפועל חזרה הביתה עם נקודה אחת.

הפועל מסיימת את הסיבוב הראשון עם ההגנה הטובה בליגה. הקבוצה כובשת חמישה משחקים ברציפות ולא מפסידה, אבל גם סופגת בארבעה מהם. המחזור ה-15 יושלם ביום שני, אבל נכון לכרגע הפועל רחוקה 4 נקודות מעליית ליגה ו-9 נקודות מהמקום שמוביל למבחנים.

בתום הסיבוב הפועל רושמת 5 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים. סה"כ 21 נקודות, שהן יותר ממה שהשגנו בשלוש העונות האחרונות. בחמשת המחזורים האחרונים השיגה הפועל 11 נקודות, לעומת 10 נקודות בעשרת המחזורים שקדמו להם. כמו כן, בחמשת המשחקים האחרונים כבשה הפועל 7 שערים מתוך ה-10 שכבשה סה"כ. אם גרף השיפור הנוכחי של הפועל ימשיך, היא חייבת לשים לעצמה כמטרה לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון, לראשונה מאז עונת 2016/7.

ביום חמישי תארח הפועל את מכבי נתניה בשעה 20:00 במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, אותו לא עברה כבר שבע שנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר