גיא לוזון צילום זאב שטרן

צפו בגיא לוזון מתעמת עם אוהד: "יא סמרטוט, אני אשחט אותך"

האירוע התרחש במתקן האימונים של הקבוצה אתמול, עם חזרת הקבוצה ממשחק ההפסד בקרית שמונה. לוזון בתגובה: "לא ייתכן שמחוץ למגרש יקללו אותי, נחצה גבול"

פורסם בתאריך: 23.12.21 17:26

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, תועד מאיים על אחד מאוהדי הקבוצה, בסרטון וידאו שהפך לויראלי. בין שומעים את לוזון אומר לאוהד: "מי אתה יא סמרטוט?" וכן "אני אשחט אותך". האירוע התרחש אמש, רביעי, במתחם האימונים של הקבוצה, שעות ספורות לאחר שהפסידה לעירוני קריית שמונה.

בשיחה עם מלאבס, מתאר עידן, אחד האוהדים שנכח במקום, האירוע את השתלשלות האירועים. לדבריו לאחר המשחק הגיעו מספר אוהדים והוא ביניהם, למתחם האימונים של הקבוצה, במטרה לדבר עם יו"ר המועדון, אבי לוזון. "אנחנו מנסים לדבר איתו אחרי כל משחק בערך, כי למשחקים לא מאפשרים לנו להכניס שלטי מחאה או שלטים בכלל ודואגים שגם קבוצות החוץ לא יעשו את זה, אז הדרך היחידה שלנו היא להגיע למתחם ולנסות לדבר איתם", הוא מסביר.

ומה קרה אתמול?
"הגענו למתחם כעשרה אוהדים ורצינו לדבר עם אבי, גיא בכלל לא היה שם בהתחלה. גם מראש הגענו עם החלטה לא לתקוף ולא לקלל. באנו להגיד לאבי את מה שאנחנו חושבים בצורה מכובדת. רצינו להעביר מסר שאנחנו רוצים שהמועדון יחזור להיות מה שהיה ושהוא יבין שאין ספורט בלי הלב והלב זה המועדון של מכבי פתח תקוה, שבעבר היה מועדון מפואר והיום הפך למועדון קטן, בלי אוהדים שלא רוצה תארים ולא רוצה קהל".

עידן מציין כי השיחה התנהלה בנועם ובלי אלימות. "כשדיברנו עם אבי, הוא אמר לנו שמבחינתו הקבוצה על המדף, שיבוא אדם וייקח ממנו את הערבויות והוא נותן את הקבוצה כמו שהיא. השיחה לא הייתה אלימה ולא קרובה לזה", הוא אומר ומוסיף: "בהמשך הגיע האוטובוס של הקבוצה ואחד האוהדים ניגש לגיא לוזון, שירד ממנו. אותו אוהד אמר לגיא: 'ריסקת את הקבוצה שחרר אותנו'. זה נאמר בצורה מכבדת ולא באלימות, אבל גרם לגיא לאבד את העשתונות ואת זה כבר רואים בסרטון". לדבריו האוהד לא התקרב לגיא, לא איים אליו ולא נצמד אליו בשום שלב: "גם בסרטון רואים שמי שעוצרים אותו ומי שמנסה לתקוף זה גיא. נכון, אמרו לו דברים קשים, אבל אלה דברים שמותר להגיד. זו מחאה לגיטימית".

גיא לוזון מסר בתגובה: "האירוע אתמול הוא אירוע שאמור להטריד את כולם. אני מאמן כדורגל ואם אני אוהב או לא, למדתי לקבל ולהכיל את התגובות של הקהל ביציע. זו הזירה ומותר להם לקלל ולתקוף, ככה נהוג. יפה או לא יפה, ראוי או לא זו שאלה אחרת שאפשר לדון עליה. אבל לא יתכן שאני מחוץ למגרש בחיים הפרטיים שלי צריך ללכת ברחוב ואנשים ירגישו נוח ויחשבו שמותר להם פשוט לתקוף אותי. שאני אלך ברחוב ויקללו אותי. אני הרגשתי שנחצה גבול. זה נראה לכם בסדר שאוהדים תוקפים מאמן או שחקן מחוץ למגרש, בחיים שלו הפרטיים ברחוב? זה גבול שאני לא מוכן לקבל ולא חושב שאם כל אחד ואחד יהיה כנה עם עצמו יהיה מוכן לקבל. זו אלימות!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר