ניר קלינגר, צילום באדיבות מדיה הפועל תל אביב

ניר קלינגר מונה למאמן מכבי פתח תקוה במקום גיא לוזון

כך סוכם בפגישה הבוקר בין קלינגר ליו"ר מכבי, אבי לוזון

פורסם בתאריך: 29.12.21 16:54

בפגישה שנערכה הבוקר בין אבי לוזון לניר קלינגר סוכם שניר קלינגר ימונה למאמן מכבי פתח תקווה עד לתום העונה. המשימה המרכזית של המאמן החדש היא להציל את הקבוצה מירידה נוספת לליגה הלאומית. משחקו הראשון יהיה בשבת הקרובה נגד הפועל תל אביב, הקבוצה ממנה פוטר לאחרונה. בינתיים נוצרה מחלוקת על ההשתתפות של הפועל תל אביב בשכרו, כאשר התגלה כי שכרו בפתח תקוה נמוך מזה שהיה בתל אביב.

מינוי של קלינגר מגיע 24 שעות בלבד לאחר שגיא לוזון סיים את תפקידו. אתמול כזכור נמסר מהמועדון: מהמועדון נמסר: "קבוצת מכבי פתח תקווה מודה לגיא לוזון על שלוש שנים במועדון על שהעלה אותנו לליגת העל והוביל אותנו לגמר גביע המדינה. אנו לא שוכחים שגם בקדנציה הקודמת שלו גיא הוביל אותנו שלוש שנים רצופות להשתתפות באירופה, כולל הגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית (גביע אופ״א). עשייתו של גיא במועדון תחקק לעד בספרי ההסטוריה של מכבי פתח תקוה. גיא החליט לסיים את תפקידו בכדי לתת אפשרות למאמן אחר לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל". לוזון עצמו מסר: "אני מודה לחברי בצוות המקצועי ולשחקנים שלי. אני הייתי אוהד וככזה אשאר תמיד, אוהד מכבי פתח תקוה. אני מחזיק אצבעות שהקבוצה תתחזק ותשאר בליגה".

 

 

קלינגר סיים את עבודתו בהפועל תל אביב לאחר רצף של משחקים לא מוצלחים בליגה, והדחה מהגביע לאחר הפסד לבני יהודה מהליגה הלאומית. בעונה שעברה הוא הצליח לשדרג את הקבוצה לאחר חיזוק מאסיבי בחלון ההעברות של ינואר ואף הגיע עימה לגמר הגביע. סביר להניח שיבקש חיזוק משמעותי גם במכבי פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר