הפועל פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא באיצטדיון ראש הזהב צילום עומר יצחקי
הפועל פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא באיצטדיון ראש הזהב צילום עומר יצחקי

לחדש את האנרגיות הטובות ולנצח | הטור של מתן ציוני

יכול להיות שאם אביב אמדורסקי האלמוני היה שופט קצת יותר טוב, רק קצת, הטור הזה היה נפתח אחרת. אבל זה כבר היה, והפועל צריכה לחזור מאשדוד עם שלוש נקודות ולהתחזק בחלון ינואר

פורסם בתאריך: 30.12.21 10:16

בדקה ה-5 של המשחק אמש חווינו עוד טעות שיפוט מרתיחה, כמנהגנו בקודש לאחרונה. השופט האלמוני אביב אמדורסקי קנה לעצמו שם כאשר התעלם משום מה מנגיעת יד, שהייתה ברורה לכל הצופים ביציעים ובבית אבל המשרוקית נותרה דוממת. אם רק היה שורק לפנדל, ואם היינו מבקיעים, יכולתי לפתוח אחרת לגמרי את הטור הזה.

בכדורגל, כמו גם בחיים, אין טעם להתעסק עם מה שהיה יכול לקרות ולא קרה. כן, אפשר לשלוח מכתבים לאיגוד השופטים ולהוציא פוסטים זועמים, אבל בסופו של דבר כל זה לא ישנה את תוצאת המשחק. אחרי שנים רבות, אני מתקשה להאמין שיש איזו תיאוריית קונספירציה לוזונית שכל יהבה הוא לדפוק את הפועל פתח תקוה. שלא תבינו לא נכון, איחלתי המון "ברכות" לשופט בזמן המשחק וקצת אחריו אבל פה זה נגמר.

במחצית המשחק הורחק המאמן עופר טסלפפה לאחר מחאותיו בפני השופט. אינני יודע אם היו אלה עצביו של מאמן הפועל שגלשו או תולדה של לחץ הקהל שטען שאנחנו "נחמדים מדי". מה שבטוח, הרחקה זו לחלוטין השפיעה על המשך המשחק. הפועל סיימה את המשחק רק עם שני חילופים, כאשר לזמי נכנס רק בדקה ה-90. לא היה מקום לחילופים נוספים? ואם כבר מכניסים חלוץ, אז למה כל כך מאוחר?

המשחק הזה היה בוחן פתע עבור הפועל ואותו היא לא עברה בהצלחה. האורחים, שבתחילת העונה היו מועמדים לעלייה, נמצאים בתקופה רעה ועם ניצחון בודד בשמונה משחקים ולמרות זאת הפועל לא השכילה לנצל זאת ולקחת את כל הנקודות. יחד עם זאת, אנחנו רק שני משחקים לתוך הסיבוב השני של העונה ולכן, אם ניקח את הנקודות מול אשדוד ועפולה בשני המשחקים הקרובים, התמונה תיראה טובה בהרבה.

מישהו מכם זוכר כמה התלוננו על כך שאין שערים במשחקים של הפועל? כנראה שלא. הפועל כובשת זה משחק שביעי ברציפות, אבל גם סופגת בשישה. נתון נוסף שמוציא אותי מדעתי הוא ספיגת השערים מיד עם החזרה מהמחצית. מה עוד צריך לעשות כדי לשנות את זה? אתמול היה זה מוסא בגאיוקו האורח שהתקדם באין מפריע ושיגר פצצה לרשת כבר הדקה ה-50. מול בני יהודה זה קרה בדקה ה-57, מול נתניה בדקה ה-53 ומול ריינה בדקה ה-50. זה חייב להיפסק!

 

החודשיים האחרונים של הפועל היו טובים וכללו שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד לבני יהודה. ועדיין, הפועל במקום ה-9 בטבלה במרחק זהה של 6 נקודות מהמקום שמוביל לליגה העל והמקום שמוביל לליגה א'. אין בנתון זה מעבר לאנקדוטה נחמדה, אבל אם להיות ריאליים, בסגל הנוכחי וביכולת הזו, הפועל צריכה לחשוב רק על התברגות בפלייאוף העליון ותו לא. אם וכאשר זה יקרה, אפשר לחשוב הלאה. רגע לפני שהשנה מסתיימת וחודש ינואר וחלונו המפורסם נפתח, כולי תקווה שהפועל הכינה רשימת קניות. אני מאמין שאפילו חיזוק של שני שחקנים, שמתוכם אחד מוכרח להיות סקורר, יכול להביא לשינוי מהותי.

לא מן הנמנע שהמשחק אתמול היה סוג של נפילת מתח קטנה. אחרי בני יהודה בבלומפילד, נתניה מליגת העל בגביע וריינה (אז מקום 2) בחוץ, משהו בתשוקה והמוטיבציה של השחקנים (והקהל) אתמול הרגיש לי שונה. כולי תקווה שהפועל תתחיל את שנת 2022 עם אותן אנרגיות ומחויבות שהיו כאן ממש לאחרונה – עם ריכוז בהגנה (גם לאחר המחזור ה-17 הטובה בליגה) ועם כיבושים וצבירת נקודות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר