אבי לוזון, צילום זאב שטרן

המשפחה, היו"ר הזחוח והירידה המתקרבת של מכבי | הטור של אלמוג אופיר

אבי לוזון הסביר לאוהדים עד כמה המשפחה חשובה לו, ואמר כי לעולם לא נתחרה על תארים. במצב הזה סוף ברור: ירידת ליגה

פורסם בתאריך: 1.1.22 18:56

איזה שבוע מטורף עבר על כוחותינו, שבוע שהסתיים היום אחר הצהרים בבלומפילד, בהפסד, עוד הפסד, הפעם להפועל תל אביב בבלומפילד 2:1, במשחק הבכורה של ניר קלינגר על הקווים.

מכבי פתח תקוה בכותרות בזמן האחרון, וכרגיל לא מהסיבות הנכונות. מחאה לגיטימית הקוראת לפיטורי מאמן בישראל, לצד דרישה לקבל תשובות באשר למצבו העגום של המועדון, נתקלה בזלזול מצד היו"ר, אי הכנסת שלטי מחאה, ואיומים מכוערים של גיא לוזון, כשעוד היה בתקפיד מאמן הקבוצה, על אוהד שהשמיע כלפיו טענות לגיטמיות. באיזה צד הייתה התקשורת, אתם כבר יודעים.

באופן לא מפתיע, גיא לוזון לא היה היחיד מהמשפחה הלוחמת שהוכיח בגרות. מאמן הנוער ששמו הפרטי תמיר ושם משפחתו לוזון הורחק בגלל קללות בוטות כלפי ספסל הפועל רמת גן במשחק נוער. אפשר להגיד שמאמן הנוער של מכבי נותן דוגמה לדור העתיד של המועדון.

ויש כמובן את היו"ר הכל יכול אבי לוזון. "האוהדים זה לא בדיוק מה שהזיז לגיא", אמר אבי בזחיחות אופיינית במסיבת העיתונאים בה הוצג המאמן החדש. ברור שלא, כי אתם לא רוצים אותנו ולא סופרים את האוהדים של הקבוצה. כשהפטיר בהמשך כי "גיא לא רק מאמן, הוא בן משפחה", היה זה משפט אחד שמייצג טוב מכולם את המחאה שלנו, יצא המרצע מן השק. חבל שכך נראית קבוצתנו האהובה.

אחרי שהסביר לאוהדים עד כמה המשפחה חשובה לו, הוסיף היו"ר ואמר כי לעולם לא נתחרה על תארים. במצב הזה סוף ברור: ירידת ליגה. כי מי ירצה לבוא לקבוצה שלא רוצה להתמודד על תואר?

בכל אופן, במשחקו הראשון לא הצליח ניר קלינגר כאמור להשיג נקודות אבל בהחלט רואים שינוי ברצון של השחקנים. מצפים לקלינגר ולשחקנים משחקים לא פשוטים, ואנחנו האוהדים עומדים מאחוריהם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר