אוהדי הפועל נגד אדומים אשדוד באשקלון צילום פרטי

אין תירוצים ליכולת כה עלובה | הטור של מתן ציוני

המשחק של הפועל נגד א.ס. אשדוד היה מאופיין באי-סדר ושבלוניות נוראית. והחילופים? לא מצאתי אוהד אחד ביציע או בבית שהצליח להבין מה היה פשרם ומה הייתה תרומתם

פורסם בתאריך: 4.1.22 09:15

למעלה מ-100 אוהדי הפועל הדרימו אתמול לאשקלון וחזרו מאוכזבים ואף כועסים. אין הנחות או תירוצים ליכולת החלשה והעלובה שהציגה הקבוצה אמש. לא היו חיסורים משמעותיים בסגל, הקבוצה לא הייתה עייפה יותר מיריבתה ולכן התצוגה המחפירה שהציגו השחקנים, והמאמן, אינה ברורה ובטח שלא מתקבלת. היה זה משחק שמנסחי הקלישאות אוהבים להגדיר כ"צומת דרכים", כזה שבסיומו נדע באם פנינו מועדות למעלה או למטה. בתום המשחק, גם האופטימיים שבאוהדי הפועל ודאי יוכלו להפנים סופית שבמקרה הטוב ביותר הפועל תתפוס את אחד המקומות האחרונים לפלייאוף העליון, ובמקרה הרע? הפועל קיבלה רמז עבה שאם לא תתעורר, היא עלולה להסתבך בהמשך.

כמו שאוהדי הפועל ידעו להכיל, להבין ולתמוך בקבוצה במשחקיה האחרונים בהם לא ניצחה, כך גם מותר להם לכעוס ולרטון לאור היכולת המעליבה שקיבלו מהם אמש. נדמה שעל המגרש אין מנהיג או מישהו שינהל את המשחק וירים את כולם. המשחק היה מאופיין באי-סדר ושבלוניות נוראית. והחילופים? לא מצאתי אוהד אחד ביציע או בבית שהצליח להבין מה היה פשרם ומה הייתה תרומתם או השינוי שהיו אמורים להביא.

אחרי הרבה זמן, הגיע הרגע להפסיק להתהדר בתואר "ההגנה הטובה בליגה", גם אם מספרית הנתון עדיין נכון. השער שספגנו הגיע לאחר חור, או יותר נכון מכתש שנוצר בהגנה. נדמה שכלל שחקני הפועל לא הגיעו למשחק וגם ההגנה שסמכנו עליה הייתה רחוקה מלהיות במיטבה. היה זה משחק ליגה שביעי ברציפות שהפועל סופגת. עומר כץ הדף והציל לפחות עוד שני מצבים שהיו עלולים להסתיים בשערים נוספים.

 

 

והיכן ההתקפה? מאזן הכיבושים של הפועל העונה עומד על 12 שערים בלבד מ-18 משחקים. היה זה המשחק הראשון בו לא כבשה מאז ההפסד 1-0 לעכו בראשון לנובמבר, אשר שבר רצף נאה של 7 משחקים רצופים. הפועל לא ייצרה כמעט כלום במשחק ונדמה שגם אם היינו ממשיכים לשחק עד עכשיו זה לא היה משנה. אנו נבקש לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר. בתום המחזור ה-18, הפועל ניצבת במרחק של שלוש נקודות מפלייאוף עליון ו-6 מירידת ליגה. במשחק הבא תארח הפועל את עפולה האחרונה, ואני לא רוצה לחשוב על אפשרות שבה לא תנצח.

גם בבוקר שאחרי המשחק, התסכול מהיכולת ומהעתיד הקרוב לא עוברים. הנחמה היחידה שאני יכול למצוא עבור עצמי ועבורכם היא להיזכר בכך שהיינו אמורים להיות עכשיו בליגה א'. כן, הגיבנת הזו לא נמחקה לחלוטין. חלק משחקני הקבוצה והסגל הם עדיין שריד לשלד שעופר טסלפפה בנה עבור קבוצה בליגה השלישית ואולי, רק אולי נצליח למחוק את הפער הזה עוד קצת בחלון ההעברות שנפתח.

לאור ניסיוננו המר, איני תולה הרבה תקוות בחלון שנפתח. אני יכול רק לקוות שמי שאמון על קבלת ההחלטות ימקד את מאמציו בהבאת חיזוק במקומות הנכונים, ייפרד לשלום ממי שאינו מתאים ושלשם שינוי- נתחזק ולא ניחלש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר