אוהדי הפועל חוגגים נגד עפולה באיצטדיון ראש הזהב צילום עומר יצחקי

השחקן שעושה את ההבדל | הטור של מתן ציוני

מי שחזר להרכב הפועל והיה הגורם המשמעותי ביותר בניצחון על עפולה היה ירדן כהן, שגם הפך למלך השערים של הקבוצה, שעדיין ממשיכה לשמור על תואר ההגנה הטובה בליגה, אבל לצד ההתקפה החלשה ביותר

פורסם בתאריך: 11.1.22 10:08

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ועם ניצנים של משבר שהחלו נובטים בערוגות סירקין, השיגה הפועל ניצחון ביתי חשוב מול נועלת הטבלה וקיבלה הרבה אוויר וביטחון. מי שחזר להרכב הקבוצה והיה הגורם המשמעותי ביותר בניצחון היה ירדן כהן, שגם כבש את השער הראשון והפך למלך השערים הזמני של הקבוצה עם 4 כיבושים. כהן כבש בשני הניצחונות האחרונים של הפועל אך לצערו ולצערנו באחרון גם נפצע. מאז אותה פציעה לא השכילה הפועל לנצח שוב, עד אתמול.

במשחק די מנומנם היה זה הקשר של הפועל, שעלה עם הרבה רעב, חשק ורצון לשחק ולנצח. אוהדי הפועל לא הפגינו נוכחות מרשימה ביציע, שכנראה נבעה מאכזבתם מהמשחקים האחרונים ואולי גם מגל הקורונה הנוכחי. אלה שכן הגיעו זכו לשער יתרון נאה: כחצי שעה של משחק עברה עד שהשבלוניות נקטעה עם פריצה יוצאת דופן של חיים איצרין, שעבר שחקן אחד והגיע ממש עד לרחבה, אז מסר מצוין לירדן כהן שהמשיך מצוין פנימה. בישול נפלא של איצרין, שרץ לחגוג עם מאמנו בלא פחות התלהבות מהכובש.

ירדן כהן חוגג נגד בית"ר תל אביב צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

הפועל אמנם ירדה למחצית עם יתרון מינימלי אבל כשהאורחת ממעטת לסכן את שערו של עומר כץ, נדמה היה שהמשחק מתנהל בעצלתיים. לאחר זמן קצר במחצית השנייה הקהל החל להשתעמם וקרא למאמן "עופר, עופר תתעורר". טסלפפה אכן הקיץ משנתו והכניס את רועי זיקרי במקום אוניקאצ'י, שהיה לא טוב וכבוי וכן את טוויזר במקומו של נקשרי שפתח באגף ימין. כמה דקות מאוחר יותר נכנסו גם רם לוי ואביב סלם, במקום שני האחראיים לשער היתרון (כהן ואיצרין).
סלם, שזכה ל-40% מקולות האוהדים ובתואר מצטיין חודש דצמבר, ניסה מרגע כניסתו להצדיק את בחירתו ולהראות למאמנו שמקומו בהרכב, אבל הפעם ניסיונותיו לא צלחו. מי שהצליח קצת יותר היה רועי זיקרי, שכבש שער אחד שנפסל בשל נבדל וגם בישל מצוין את השער השני, אותו כבש עוז פרץ בבכורתו המחודשת. היה זה שערו ה-11 של עוז פרץ בהפועל, ראשון אחרי עשרה בעונתו הקודמת. אגב, משחקו האחרון של פרץ בהפועל היה גם כן נגד הקבוצה מעפולה.

 

מרגע זה האורחים ויתרו באופן סופי על המשחק והפועל ניסתה לכבוש שער שלישי, לראשונה מאז המחזור ה-33 בעונת 2019/20, אך ללא הצלחה. הפועל מנצחת בשני שערים בפעם הראשונה מאז המחזור ה-2 אשתקד! זהו ניצחונה השישי העונה של הפועל, כשבחמישה מהם ניצחה בשער אחד ( פעמיים 1:0 ושלוש פעמים 2:1). כמו כן, עומר כץ שמר על שער נקי לראשונה מזה שבעה מחזורים. הפועל מאזנת את יחס השערים ל- 14:14 וממשיכה לשמור על תואר "ההגנה הטובה בליגה", לצד ההתקפה החלשה ביותר, כשאפילו האורחת המנוצחת מהמקום האחרון כבשה יותר ממנה.

הפועל מסיימת את המחזור ה-19 במקום ה-9 ובמרחק של נקודה אחת מהמקום בפלייאוף העליון. הפועל לא כובשת מספיק כדי להימנות עם מוליכות הטבלה אבל גם סופגת רק כמחצית מהשערים שספגו נועלות הטבלה. בניגוד לליגה הלאומית המשוגעת שמציגה משחקים של 3:3 ו-4:4 מדי מחזור, באף משחק של הפועל העונה לא נכבשו יותר משלושה שערים. ביום שישי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל רעננה, שלא הפסידה כבר תשעה משחקים ברציפות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר