אבי יחיאל ואדם נוימן באימון הפועל בסירקין צילום הפועל פתח תקוה

חדשות מעודדות להפועל: אדם נוימן יגדיל את תמיכתו הכספית בקבוצה

נוימן ביקר בשבוע שעבר באימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים. העונה תמך בקבוצה במיליון שקלים. אתמול ניצחה הפועל בראשון לציון והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 12.3.22 09:56

אדם נוימן, שתרם העונה סכום משמעותי מאוד להפועל, הגיע ברביעי בצהריים למתחם סירקין, שם פגש את עובדי המועדון וצפה באימון הקבוצה הבוגרת. בהפועל אומרים כי נוימן יגדיל את מעורבותו ואת תמיכתו הכלכלית בקבוצה בעונה הבאה. העונה כזכור תרם נוימן מיליון שקלים להפועל. גורם בהפועל אמר: "הוא אוהב את הפרויקט שלנו ורוצה לעזור". בשלב זה לא ידוע סכום התמיכה בעונה הבאה, והאם מדובר גם באפשרות לכניסתו כשותף של עמותת הכחולה. נוימן אף כתב מכתב אישי לשחקני הקבוצה בו השתמש במילים "עתיד מוצלח יחד".

בסיום אימון הקבוצה הבוגרת, נוימן פגש את השחקנים ועם סיום הביקור בסירקין, נסע נוימן עם מנכ"ל המועדון וגיסו, אבי יחיאל, אל לשכתו של ראש העירייה רמי גרינברג לפגישה, בנוגע לעתידה של הפועל פתח תקוה.

מעורבות גדולה יותר של נוימן בקבוצה יכולה להיות בשורה גדולה עבור המועדון שמתקשה כלכלית כבר שנים ארוכות. בשורה טובה נוספת הגיעה אתמול, שישי, על המגרש: הפועל ניצחה בראשון לציון את הפועל ראשון לציון 0:1 משער של עידו דוידוב, והבטיחה את מרומה בפלייאוף העליון, לראשונה מזה שנים, משוחררת מדאגות התחתית.

 

ובעניין אחר: קשר הקבוצה, מוחמד באדיר, הורחק בחמישי על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לחמישה משחקים בפועל. בנוסף לכך לבאדיר עונש הרחקה אוטמטי ממשחק אחד עקב צבירת 9 כרטיסים צהובים, ובסך הכל יעדר מחמשת המשחקים הקרובים של הקבוצה. בנוסף, ספגה הקבוצה עונש של 3,000 שקלים בגין התנהגות האוהדים במשחק האחרון.  הפועל הגישה בקשת רשות לערער על עונשו של באדיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר