מני בסון ז"ל, צילום זאב שטרן
מני בסון ז"ל, צילום זאב שטרן

"היה אהוב על כולם". משחק מרגש לזכרו של מני בסון ז"ל

משחק הוקרה מרגש לזכרו של מני בסון ז"ל התקיים השבוע בין נסבחרת תנובה לשחקני עבר של הפועל

פורסם בתאריך: 21.4.22 12:52

משחק הוקרה לזכרו של מני בסון ז"ל התקיים השבוע ביום שלישי בפתח תקוה. מאות צופים כיבדו את זכרו של בסון ז"ל במלאת שנה למותו, במשחק כדורגל שנערך להנצחת זכרו בין קבוצת תנובה ושחקני העבר של הפועל פתח תקוה. בין המשתתפים באירוע: מנכ"ל תנובה, ראש עיריית פתח תקווה, עובדי תנובה, משפחתו וחבריו

העמד היה מכובד ומרגש. מילים לזכרו נישאו ע"י רעייתו שלי לבית תלפז, חברו הקרוב בני קוזושווילי ומנכ"ל תנובה, אייל מליס. בין הרבים שכבדו את המעמד בהשתתפותם: ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, יו"ר קבוצת תנובה, חיים גבריאלי, מנכ"ל חטיבת המכירות בתנובה, ניצן גולדברג, סמנכ"ל חטיבת שרשרת האספקה בתנובה, שגיא שויפלד, עובדי קבוצת תנובה, שחקני כדורגל מקבוצות העבר של מני, משפחתו ומכריו.

הנהלת תנובה, רעייתו ואביו של מניוראש העירייה רמי גרינברג Uproduction Events צילום

אבל כבד: הלך לעולמו מני בסון, אחד משחקני העבר הבולטים והאהובים בהפועל פתח תקוה

זוכרים אותו: קבוצת ילדים בהפועל תיקרא על שמו של מני בסון ז"ל

מני בסון ז"ל, היה שחקן כדורגל בחסד עליון וחלוץ מצטיין, אהוב מאוד על חבריו השחקנים ועל האוהדים.  בסון גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה, והחל לשחק בקבוצה הבוגרת בתחילת עונת 1985/86, כשהיה בן 17.בקיץ 1992 היה בסון לשחקן הישראלי הראשון שכובש בגביעי אירופה. כמו כן, מני אימן את קבוצת הכדורגל של תנובה במשך כ-4 שנים. ב-19 באפריל 2021 הלך מני בסון לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה, בגיל 52 בלבד.

שחקני הקבוצה הנהלת תנובה ומשפחתו וחבריו של מני צילום Uproduction Events

בתפקידו האחרון בתנובה היה מני אחראי על כל תחומי הביטוח והמענקים בחברה. חבריו לעבודה סיפרו עליו: "מני היה עובד אהוב מאוד בחברה. לצד המקצועיות הרבה שהביא לתפקידו, הוא היה מאוד אכפתי ונעים ואיחד את כולם סביב אהבתו לכדורגל. הוא היה הרוח החיה בקבוצת הכדורגל של תנובה ותמיד אימן את כולם במקצועיות ועקשנות. הוא חסר מאוד בקבוצה ובחברה".

המשחק הסתיים בתוצאה 3-1 להפועל פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר