אבי לוזון, צילום זאב שטרן

חלשים: מכבי פתח תקוה ירדה שוב לליגה הלאומית

עם יכולת חלשה, אנרגיות שליליות וטעויות ניהוליות, ירדה מכבי פתח תקוה לליגה השנייה מחזור אחד לפני הסיום. זו ירידה שנייה בשנים האחרונות

פורסם בתאריך: 8.5.22 22:36

למרות שנותר עוד מחזור לסיום הפלייאוף התחתון של ליגת העל, מכבי פתח תקוה ירדה היום (ראשון) רישמית ומעשית לליגה השנייה. מדובר בירידה שנייה של הקבוצה בתוך שלוש שנים וירידה שלישית בתוך תשע שנים. מכבי ירדה בצדק לאחר שהייתה אחת משתי הקבוצות החלשות בליגה, יחד עם הקבוצה הנוספת שירדה, נוף הגליל.

הערב במשחק מכריע הפסידה מכבי פתח תקוה באיצטדיון טדי להפועל ירושלים, יריבתה לתחתית, 1:0, משער של ויליאם אגדה עוד במחצית השנייה. שער של ינון אליהו ממכבי נפסל לאחר שבלם מכבי מרקוס דיניז דחף ברחבה באותו מהלך שחקן של הפועל ירושלים בשתי ידיו.

לאורך כל העונה היו במכבי אנרגיות רעות, והיא לוותה במחאה גדולה של אוהדים נגד היו"ר אבי לוזון, שמקבל ציון נכשל העונה בניהול הקבוצה. במהלך העונה התפטר המאמן גיא לוזון שהוחלף על ידי ניר קלינגר שלפני כן פוטר מהפועל תל אביב. קלינגר פוטר לפני מספר שבועות ובמכבי החליטו לא להחתים מאמן מנוסה אלא להציב על הקווים את המנהל הספורטיבי עומר גולן.

 

בערך מאה אוהדים ליוו את מכבי פתח תקוה למרות הסעות חינם, כמות דלה עבור משחק מכריע שכזה. אבי לוזון סירב להתראיין לערוץ המשדר (ספורט 1) בסיום המשחק. בעונה הבאה, דרבי פתח תקוואי בליגה הלאומית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר