שי ברדה צילום באדיבות מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים

"לא ניתן לכם לעלות ליגה" | שי ברדה מונה למאמן מכבי, לקבלת פנים כזו מאוהדים הוא לא ציפה

המאמן שירד עם נוף הגליל הוחתם בקבוצה וקיבל הודעות מאוהדים בהן נכתב בין היתר: "יהיו ביציע אנרגיות שאי אפשר לשחק איתן כדורגל ובטח שלא לעלות ליגה ... לא תוכלו לשחק כדורגל, עונה סיוט, חבל"

פורסם בתאריך: 18.5.22 12:04

תחנה חדשה. היורדת הטרייה ללאומית מליגת העל, מכבי פתח תקוה, החתימה ביום שלישי את שי ברדה למאמנה לקראת העונה הקרובה. ברדה (46) הגיע להפועל נוף הגליל במהלך העונה החולפת ולא הצליח למנוע את ירידת הקבוצה לליגה השנייה לאחר עונה אחת בלבד בליגה הבכירה.

מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה בירך את המאמן החדש: "אנו שמחים לעדכן כי שי ברדה מונה למאמן מכבי פתח תקווה לעונת המשחקים 2022/23, אנו מאחלים לו בהצלחה".
שי ברדה אמר לאחר החתימה: ״אני שמח להגיע למועדון מכבי פתח תקווה״. אבל אוהדים של הקבוצה כתבו דברים ברוח שונה לגמרי למאמן החדש. במילים פשוטות: לקבל פנים כזו ברדה לא ציפה. כמה מאוהדי הקבוצה כתבו לו הודעות בהן הזהירו אותו מעונה קשה עם אנרגיות שליליות בקבוצה, והצעיו לו "לשקול שנית את החתימה במכבי".

כך למשל כתב אוהד לברדה: "שי בוקר טוב, עשית טעות שבחרת לבוא למכבי פ"ת, נשארו 100 אוהדים ביציע, 90 מהם נגד אבי (לוזון) באופן מופגן. לא ניתן לכם נחת העונה, אתם הולכים לעונה של אנרגיות רעות מאד, לא ניתן לכם לעלות ליגה. אין לנו דבר אישי נגדך, אבל דע לך זאת, יהיו ביציע אנרגיות שאי אפשר לשחק איתן כדורגל ובטח שלא לעלות ליגה. מציע לך, תגיד לאבי תודה ועזוב. גם לשחקנים נעשה רע מהיציע, לא תוכלו לשחק כדורגל, עונה סיוט, חבל".

אוהד אחר כתב לברדה: "שי היקר, שיהיה בהצלחה במכבי "לוזון" פתח תקוה. אתה כנראה לא מבין לאיזו מערכת חולה נכנסת … כמה אבי לוזון פועל בחוסר כבוד כלפי מאמנים … כמה כל טיפת כישרון נמכרת במהירות ולא נשארת בקבוצה, לצערי הקבוצה איבדה במהלך השנים את רוב אוהדיה (היו אלפים האמן לי) ונשארנו מאה אוהדים ביציע שאיבדו זהות ואמון בקבוצה ופועלים נמרצות להזיז את אבי ולהבריא את הקבוצה … אני לא חושב שאלו תנאים אופטימליים עבורך, אני מציע שתשקול בשנית את הצטרפותך למכבי, אף מאמן לא היה רוצה לחתום על שמו שתי ירידות ליגה רצופות … בהערכה רבה"

 

 

 

 

ברדה החל את קריירת האימון שלו ב-2008 כאשר שימש כעוזר המאמן של סלובודאן דראפיץ' בהפועל כפר סבא, ב-2009 עבר למחלקת הנוער של הפועל תל אביב וב-2010 מונה למאמן קבוצת הנוער של האדומים. החל מ-2013 חזר לשתף פעולה עם דראפיץ', בתחילה בבית"ר ת"א/רמלה ששיחקה בליגה הלאומית, בהמשך במכבי נתניה ובית"ר ירושלים במשך מספר עונות, עד מינויו בינואר השנה למאמן נוף הגליל. כעת, מקווים במכבי פתח תקוה, כי המאמן החדש יהיה האיש שיוביל את הקבוצה חזרה לליגת העל.

כזכור, לפני כחודש פוטר ניר קלינגר מאימון מכבי, זאת שלושה חדשים בלבד לאחר מינויו לתפקיד. קלינגר החליף כזכור את גיא לוזון שאימן את הקבוצה מתחילת העונה ובשתי העונות המלאות שקדמו לה. מפיטורי קלינגר ועד תום העונה, שהסתיימה זה עתה, עמד על הקווים המנהל המקצועי ושחקן העבר, עומר גולן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר