דודו ביטון, צילום אסף הופמן

רכש ראשון למכבי: דודו ביטון חתם בקבוצה

הקבוצה, שירדה לליגה השנייה, החתימה לשנתיים את החלוץ שהיה מלך השערים של הלאומית בעונה האחרונה וכבש במדי העולה נס ציונה 18 שערים

פורסם בתאריך: 6.6.22 14:39

תחנה מספר 18. רכש ראשון ומשמעותי למכבי פתח תקוה ושי ברדה מאמנה החדש. היורדת מליגת העל החתימה בחמישי האחרון את מלך שערי הליגה הלאומית בעונה החולפת, דודו ביטון. מדובר בהצהרת כוונות עבור הקבוצה שמכוונת לשוב לליגת העל בתום עונה אחת בלבד.

בראיון ל-'מלאבס', מבהיר ביטון מדוע בחר להישאר בליגה השנייה ולהצטרף למכבי: "הבחירה במכבי פתח תקווה הייתה גם משיקולים מקצועיים וגם כלכליים. העדפתי להגיע לקבוצה שהיא לגמרי קבוצת ליגת על לכל דבר, שירדה די בטעות לליגה הלאומית. ידעתי שזה יהיה מועדון חזק בליגה הזו. כמובן שהמטרה ברורה והיא לחזור לליגת העל. בשלב הזה בקריירה זה מאוד מתאים לי".

החלוץ המנוסה אמנם כבר בן 34, אבל הוא משוכנע כי באמתחתו עוד כמה שערים במחסנית: "מלכות שערים שוב? המטרה שלי שנעלה ליגה. אם נעשה את זה עם 10 שערים או 18 שערים שלי, זה פחות מפריע לי. חתמתי לשנתיים, אני חושב שאני בכושר טוב ושומר על עצמי, אני מקצוען עד הסוף, מקפיד על תזונה נכונה ושינה, כך שאני רואה את עצמי לפחות עוד שלוש שנים בוודאי בליגה הלאומית. אני מאוד מקווה לחזור לליגת העל עם מכבי פתח תקווה ולשחק איתה שם, אין לי ספק שאני יכול לתרום גם בליגת העל".

 

מכיר את שי ברדה?

"אני מכיר את שי ברדה ואת הדרך שלו, הוא מאמן מאוד התקפי שמחפש לשחק כדורגל יצירתי, תמיד להיות דומיננטי וללחוץ גבוה. אין לי ספק בכלל ששיתוף הפעולה בינינו יהיה טוב".

ביטון (34) שהיה בורג משמעותי בהעפלה של נס ציונה לליגת העל, כבש 18 שערים עבור הכתומים אשתקד וסיים כמלך השערים של הליגה הלאומית. מכבי פתח תקוה תהיה קבוצתו ה-18 בקריירה העשירה של החלוץ, ששיחק, בין היתר, במכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א, הפועל פתח תקוה ומעבר לים בשרלרואה וסטנדרד ליאז' הבלגיות, ויסלה קראקוב מפולין, מאריבור הסלובנית ואפואל ניקוסיה מקפריסין. סה"כ הבקיע ביטון 96 שערי ליגה ב-314 משחקים עד כה. כעת, הוא יקווה לחצות את רף מאה השערים עם מכבי פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר