אימון הפתיחה של הפועל, רימוני עשן כחולים, מאות אוהדים והרבה אהבה, צילום עומר יצחקי
אימון הפתיחה של הפועל, רימוני עשן כחולים, מאות אוהדים והרבה אהבה, צילום עומר יצחקי

ככה פותחים עונה: על אימון הפתיחה של הפועל | צפו

הפועל פתחה את עונת 2022/23 עם מאות אוהדים ביציע, רימוני עשן כחולים, הרבה אהבה ואופטימיות. התחזית היא שיישבר שיא חברי העמותה. אם עוד לא עליתם על הרכבת - זה בדיוק הזמן

פורסם בתאריך: 5.7.22 18:18

קשה להסביר ולתאר במילים את כמויות האהדה, האהבה והגעגוע שגרמו לכ-400 מאוהדי הפועל פתח תקוה להגיע למתחם האימונים של הקבוצה בספורטק סירקין בחום ובלחות דביקה במיוחד. עוד לפני השעה 18:00 החלו מאות מאוהדי הקבוצה לחמם את הגרון עם שירי הפועל, שלא נשמעו בעיר מזה כחודשיים, וכשעלו שחקני הקבוצה אל הדשא עלתה עוצמת הדציבלים בהתאם.

אוהדי הקבוצה לא נחו לרגע, שרו והריעו לכל אחד משחקני הקבוצה שיר ייחודי ואף רשמו רגע מבדר כששני ה"ברקוביצ'ים" הגיעו יחדיו למשמע השיר שהושר במקור עבור ליאור. המקהלה התעשתה במהירות והעניקה לניב ברקוביץ שירת ברוך הבא פרטית. ניכר היה ששחקנים מסוימים קיבלו תשומת לב מיוחדת ובהם עומר כץ, רן ואתורי וגם הרכש החדש עידן שמש.

הפועל פתח תקוה פתחה באופן רשמי את עונת 2022/3 עם המון ציפיות ומעט פרצופים חדשים. לשם שינוי (ולטובה), רוב שחקני הסגל מהעונה שעברה נשארו במועדון ובוצע חיזוק נקודתי אבל במקום הנכון. ההחתמה המעניינת ביותר היא זו של החלוץ עידן שמש, שכבר הצהיר שברצונו לשבור את שיא הכיבושים לעונה בליגה הלאומית – כולנו איתך עידן. מי שישתף פעולה בחוליית ההתקפה עם שמש הוא רז שטיין, שנחשב גם הוא בקרב רבים לחיזוק נוצץ ומרשים לליגה הלאומית. מתן פלג וניב ברקוביץ' הצטרפו גם הם לסגל של עופר טסלפפה, ואליהם אמורים להצטרף עד לתחילת העונה כמה שחקנים נוספים.

צפו בסרטונים מהאימון:

רגע לפני ששחקני הפועל יוצאים למחנה אימון של שבוע בפולין, הם קיבלו בפעם המי יודע כמה הוכחה לעוצמת האהבה של הקהל הכחול, שלא יכול לחכות לדרבי במחזור הראשון של גביע הטוטו בתחילת החודש הבא. לצד שירי שחקנים ועידוד, חזרתו של הדרבי בלטה עד מאוד ברפרטואר השירים המוכרים שמזכירים שוב את משאלת ליבם של אוהדי הקבוצה להחזיר את ההגמוניה לצד הנכון של העיר.

כמיטב המסורת, נפתחו רימוני עשן כחולים ביציע שהוסיפו צבע ותפאורה כיאה למעמד. חשוב לציין לטובה שבשונה משנים קודמות, הרימונים נשארו ביציע וכי אף בוצעה הסברה ואזהרה בטרם הוצתו כדי שילדים ואחרים יוכלו להתרחק מהעשן הסמיך. לקראת סיום האימון הקצר, נכנסו אוהדי הקבוצה למגרש, חיבקו והצטלמו עם מושאי הערצתם והמשיכו בשירה גדולה.

בימים הקרובים צפוי להישבר שיא חברי העמותה מאז הוקמה, כשרובם גם מצטיידים במנוי למשחקי הקבוצה. לפי הערכה זהירה, כ-1,500 מנויים יפתחו את העונה, כשמספר זה עוד יכול לגדול. אחרי מספר עונות עם הכנה מאתגרת, קשה ולקויה, נדמה שהפעם הפועל תגיע לאחר הכנה אידיאלית, ודאות כלכלית ובאופן מסודר ומקצועי לנקודת הזינוק. את כל אלה יש וצריך לזקוף לטובת חברי העמותה הרבים וכן להנהלת המועדון, לכלל עובדי המערכת ולוועד המנהל של העמותה.

יש מקום רב לאופטימיות לקראת העונה הבאה ואלפי אוהדי הפועל כבר אינם יכולים לחכות למשחק הראשון. הרוח החדשה והטובה משלהי העונה שעברה רק מתגברת עם הזמן וכולנו סופרים את הימים עד לשריקת הפתיחה של העונה. אם עוד לא עליתם על הרכבת – זה בדיוק הזמן!

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר