הפועל פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא באיצטדיון ראש הזהב צילום עומר יצחקי
הפועל פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא באיצטדיון ראש הזהב צילום עומר יצחקי

מחדל: רישיון העסק של האיצטדיון העירוני פג ולא חודש, הפועל עשויה לנדוד השבוע לר"ג

משרד הכלכלה לא חידש עדיין את רישיון העסק של האיצטדיון שתוקפו יפוג הלילה

פורסם בתאריך: 31.7.22 20:23

הפועל פתח תקוה הודיעה לאוהדיה שייתכן ומשחק גביע הטוטו של הקבוצה יתקיים ביום חמישי הקרוב איצטדיון רמת גן. הסיבה היא שתוקף רישיון העסק של איצטדיון הכדורגל העירוני יפוג היום בחצות (ראשון, 31.7) והרישיון עדיין לא חודש על ידי משרד הכלכלה. יצוין כי חידוש הרישיון הוא באחריות החברה לפיתוח, שמנהלת את האיצטדיון.

בהודעה המועדון נמסר: "אוהדים יקרים, במהלך הימים האחרונים עודכנו ע"י עיריית פתח תקוה כי נכון לרגע זה, לאצטדיון שלמה ביטוח תם תוקף רישיון העסק ונכון לרגע זה, לא ניתן לקיים בו משחקים. אנשי עיריית פתח תקוה עושים את מרב המאמצים על מנת שהאישור יגיע עד למועד המשחק מול בני יהודה ביום חמישי הקרוב במסגרת גביע הטוטו. במידה והאישור לא יתקבל, המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן. נעדכן בהתפתחויות"

כאמור אם לא יחודש הרישיון בשבועות הקרובים לא תוכלנה הקבוצות הפתח תקוואיות לפתוח את העונה באיצטדיון הביתי. יתרה מכך, באיצטדיון אמורות לשחק גם שתי הקבוצות הירושלמיות עד שיסתיים השיפות באיצטדיון טדי והקבוצה מנס ציונה.

 

מהנהלת האיצטדיון נמסר בתגובה: "איצטדיון שלמה ביטוח הוא מהחדשים, מהמתקדמים ומהמרכזיים שבאיצטדיונים הקיימים בישראל. בקרוב ייערך סיור נוסף של נציג משרד הכלכלה ואנו סמוכים ובטוחים שיינתן האישור להמשך קיום הפעילות הענפה המתרחשת באופן קבוע באיצטדיון ובסביבתו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר