עידן שמש חוגג שער נגד נגד בני יהודה בגביע הטוטו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
עידן שמש חוגג שער נגד נגד בני יהודה בגביע הטוטו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

פתחו את התיאבון | הטור של מתן ציוני

גם הלחות המסויטת והיציעים המוזנחים ברמת גן לא העיבו על ההתרגשות הגדולה של מאות אוהדי הפועל שהגיעו למשחק הרישמי הראשון העונה. טור סיכום

פורסם בתאריך: 5.8.22 10:47

כמות כזו של קהל במשחקי גביע הטוטו אני לא זוכר כבר הרבה שנים, אם בכלל. מאות רבות מאוהדי הפועל פתח תקוה לא יכלו לחכות למשחק הרשמי הראשון של העונה והגיעו עם המון התלהבות לאצטדיון רמת גן, שאירח את משחק הבית של הכחולים במקום ראש הזהב, שאושר רק בצהרי היום. הלחות הבלתי נסבלת ביציעיו המוזנחים של האצטדיון הלאומי לשעבר, לא העיבה על ההתרגשות הרבה והציפייה של האוהדים לתחילת העונה החדשה.

הפועל הציגה הרכב כמעט מלא, ממנו נעדרו עומר כץ, ירדן כהן, רן ואתורי ובר נתנאל (לא עברו בבקרה, כמו גם רז שטיין ששיחק על תקן נבחן). מנגד, בהרכב האורחים היה קשה למצוא שמות מוכרים נוכח הפגרה המשונה שעברה על בני יהודה. בניגוד לעונה שעברה, פתח עופר טסלפפה עם רביעיית הגנה שכללה לצד השוער רן חשפיה, את חיים איצרין, אופק פישלר, מתן גושה ומתן פלג. גם אם המשחק הזה הוא לא קנה מידה רציני, הפועל שמרה על שער נקי ומתן פלג הרשים באגף הימני. בקישור פתחו באדיר, רבינוביץ' וניב ברקוביץ, ובהתקפה עוז פרץ, רז שטיין ועידן שמש.

הפועל פתחה טוב את המשחק ושלטה באופן ברור. התקפה רדפה התקפה והקהל נהנה ממשחק התקפי וקצבי. לאחר מספר ניסיונות באה הפועל על שכרה: כדור קרן הורחק עד למוחמד באדיר, שהרים בחזרה את הכדור לרחבה, עידן שמש המשיך מצוין לרשת וכבש את שער הבכורה שלו כבר לאחר 12 דקות של משחק. הפועל המשיכה לשחק היטב אבל הורידה הילוך ככל שהדקות נקפו. בדקה ה-41 ניסתה הגנת האורחים להרחיק אבל מתן פלג הגיע לכדור ונגח אותו אל רז שטיין. מספר 9 החדש בכחול הרים מחוץ לרחבה כדור מדויק שחלף מעל השוער עומר ניראון ונחת היישר על ראשו של עידן שמש, שכבר מקרוב את שערו השני.

 

הפועל ירדה מחויכת למחצית לקול תשואות הקהל המיוזע ביציעים. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, אך עדיין בשליטה של השחקנים בכחול. זיקרי ודוידוב החליפו את רבינוביץ' ושמש, שקיבל תשואות רבות אחרי משחק בכורה מצוין. בהמשך החליף ברקוביץ' את ברקוביץ' (ליאור במקום ניב) ואופק אושר נכנס במקום עוז פרץ, שגם לו היה משחק טוב מאוד. רון בן דקון היה האחרון להיכנס והוא החליף את איצרין, שהציג משחק פחות טוב משאר חבריו.
עד הסיום נשארה התוצאה בעינה והפועל רשמה ניצחון במשחק הראשון של העונה. כעת הפנים ליום שני כשנצא למשחק חוץ בראשון לציון. עדיין לא נקבע מועד למשחק הדרבי, שנדחה מהמחזור ה-1.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר