עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

חומר למחשבה | על ההפסד של הפועל בראשון לציון

ללא שלושה שחקנים בכירים שלא עברו בבקרה, הפועל לא הייתה דומיננטית בראשון לציון וספגה די בקלות. חומר למחשבה וסיבה לדאגה

פורסם בתאריך: 9.8.22 10:42

רק לפני שנתיים, פתחה הפועל את העונה עם שלושה ניצחונות בגביע הטוטו ומאזן של 5:0. הפועל לא הייתה טובה אבל התוצאות כן ורבים מאיתנו היו בהרגשה שיש אפשרות שזו תהיה עונה מעולה שתסתיים בעלייה. בגמר הובסה הפועל 0:3 ולאחר מכן פתחה בצורה נוראית את העונה, שהסתיימה כזכור (ונעדיף לשכוח) בירידת ליגה.

בעונה שעברה פתחה הפועל את גביע הטוטו עם תיקו, שלושה הפסדים והרבה חרדות בנוגע לעונה שבדרך. את ההמשך אתם מכירים היטב: ככל שהתקדמה העונה, השתפרה הפועל ואף כמעט ודגדגה עליית ליגה לקראת הסיום. כך, שהמתרחש בגביע הטוטו לא תמיד מעיד על הבאות ואחרי התוצאה היום- טוב שכך.

הפועל הגיעה למשחק בראשון לציון במצב רוח טוב לאחר הניצחון 0:2 על בני יהודה במשחק הקודם. את הדקות הראשונות של המשחק פתחה הפועל היטב והגיעה לכמה הזדמנויות ברחבת המארחים, אך ככל שהתקדם המשחק איבדה את השליטה לטובת המקומיים. חלוצי ראשל"צ החלו להביך את הגנת הפועל עד שגם כבשו שני שערים ב-5 דקות והורידו את הקבוצות למחצית ב 2:0 לרעת הפועל. משחק הגנה לא טוב של הפועל ושערים קלים של הכתומים, שוודאי מעוררים מחשבות אצל עופר טסלפפה.

 

האחרון הגיב בשלושה חילופים עם פתיחת המחצית השנייה. ניב ברקוביץ', מוחא באדיר ועוז פרץ יצאו ובמקומם נכנסו רבינוביץ', דוידוב וזיקרי. 5 דקות חלפו והפועל ספגה את השלישי. היציע השתתק לדקות ארוכות והמשחק, שכבר הוכרע, התנהל באיטיות. בדקה ה-78 קיבלנו שער יפה של אופק אושר (החליף את עידן שמש), שקיבל כדור מצוין מזיקרי, השתלט והקפיץ באלגנטיות מעל השוער.

התוצאה נשארה בעינה עד הסיום והפועל יצאה מנוצחת מאצטדיון הברפלד. כפי שלא יצאנו מגדרנו לאחר הניצחון הקודם, כך גם לא צריך להגיב באובר דרמטיות לתוצאת המשחק הזה. כפי שנאמר השבוע בשיחת הזום שקיימה, הפועל עדיין רוצה להתחזק בשחקן או שניים ויש לזכור גם ששלושה שחקני הרכב נעדרו גם הם, שלושתם לא עברו שום מה עד עתה בבקרה, אחד מהם, עומר כץ, גם פצוע.

אפשר גם לומר שטוב שהפסד שכזה הגיע כבר בשלב מוקדם, כשיש עוד זמן לעשות תיקונים ושפצורים אחרונים לקראת מחזור הפתיחה של הליגה, שנמצא כבר מעבר לפינה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר