דרבי גביע הטוטו, 2022, צילום עומר יצחקי
דרבי גביע הטוטו, 2022, צילום עומר יצחקי

עם הפנים לליגה | הטור של מתן ציוני

הפועל לא נפלה ממכבי בדרבי גביע הטוטו אבל הפסידה בגלל שתי עבירות מיוצרות וטפשיות של חיים איצרין | מתן ציוני מסכם את הדרבי הראשון של העונה ומסתכל קדימה אל פתיחת הליגה

פורסם בתאריך: 16.8.22 16:36

אחרי דחיות רבות, הדרבי של פתח תקוה חזר ואיתו, לדאבוננו, התוצאה המוכרת בשנים האחרונות. הפועל מנצחת ביציעים בגדול אך מפסידה על המגרש. אם לפני השריקה חששנו ממשחק חד צדדי אז התבדינו. הפועל הייתה שוות כוחות ליריבה העירונית ובמחצית השנייה אף טובה ממנה. תמיד מאכזב וצורב להפסיד דרבי, גם אם הוא במפעל שולי כמו גביע הטוטו, אבל לא צריך להפריז בחשיבות המשחק הזה כשבעוד יומיים בלבד נעלה למשחק הליגה הראשון של העונה.

בשנים הקודמות הגעה למשחקי גביע הטוטו הייתה נחלתם של מעטים אבל לשלושת משחקי פתיחת העונה הגיעה כמות גדולה של אוהדים, במיוחד אמש עם קרוב ל-2,000 כחולים ביציע המזרחי של ראש הזהב. הציפייה מהפועל עלתה בהדרגה מאז סוף העונה שעברה ובהתאם לגודל הציפייה, כך נשמעת ומורגשת האכזבה מההפסד ביציע וברשתות החברתיות. עדיין, נדמה שהרוב מבין שמדובר בסוג של משחקי מבחן, שלא צריך לייחס הרבה חשיבות לתוצאותיהם.

בניגוד למשחקי דרבי אחרים מהשנים האחרונות, הפועל לא התבטלה מול מכבי ולרגע לא נראתה מפוחדת. המשחק של שתי הקבוצות היה אגרסיבי, כיאה לדרבי, ובמחצית הראשונה לא ראינו כמעט מצבי הבקעה משתי הקבוצות. עבירה מיותרת וטיפשית של חיים איצרין ממש לפני הירידה למחצית הביאה למצב נייח ממנו הובקע שער היתרון של מכבי, שירדה ביתרון להפסקה.

 

בתחילת המחצית השנייה נכנסו רועי זיקרי וירדן כהן במקום דוידוב ורז שטיין. האחרון היה הבולט בשורות הפועל במחצית הראשונה, אך נאלץ לעסוק בעיקר במאבקים ובהגנה. שני המחליפים של טסלפפה היו גם אלה שהביאו לשער השוויון. רועי זיקרי ביצע מהלך נאה, חדר לרחבה ומצא את ירדן כהן שהמשיך בכדור שטוח לפינה ולרשת. מספר 10 של הפועל חשף חולצה שהוקדשה לחברו מקדאד בדוי, שנהרג בשבוע שעבר בתאונת דרכים.

הפועל המשיכה להיות הקבוצה הטובה יותר לאורך כל המחצית השנייה אך לא סיכנה מספיק את שערו של דני עמוס. או אז הגיע שוב דקת הסיום ועוד עבירה מיותרת של חיים איצרין, שנעשתה הפעם בקצה הרחבה והובילה לפנדל למכבי. שלו דניאל כבש ובאופן לא מפתיע רץ להקניט את קהל הפועל. רן ואתורי רץ לעברו ומהומה קטנה התפתחה בסמוך ליציעי הפועל. מטר של מקלות קרטון נזרקו לדשא, שאמנם לא יכולים להרע אפילו לזבוב, אבל עדיין מדובר במעשה פסול ואסור.

עם שריקת הסיום ירדה הפועל מנוצחת אבל רובו הגדול של הקהל ידע להעריך את רצונם ומאמצם של השחקנים ועודד אותם לקראת המבחן הראשון החשוב באמת – משחק הליגה הקרוב ביום חמישי נגד כפר קאסם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר