חגיגות שער הניצחון נגד כפר קאסם, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה
חגיגות שער הניצחון נגד כפר קאסם, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

יש תסריט יותר יצירתי מזה? | הטור של מתן ציוני

כמה מתוק: לעתים נדמה שיש תסריטאי מאוד יצירתי אשר כותב את העלילה של הפועל פתח תקוה. אתמול הוא עשה זאת שוב

פורסם בתאריך: 19.8.22 10:44

כמה מתוק: לעתים נדמה שיש תסריטאי מאוד יצירתי אשר כותב את העלילה של הפועל פתח תקוה. אתמול הוא עשה זאת שוב ונסך במשחק פושר סיומת דרמטית במיוחד. דקה 92, הפועל כבר הכניעה את האורחים מכפר קאסם, שממש במקרה קיבלו כדור חופשי רחוק מהשער. הכדור הוגבה לרחבה והורחק פעם אחת על ידי עידן שמש, שרק עשר דקות לפני כן כבש את שער היתרון. הכדור נבעט בחזרה לרחבה ופגע בידו של שמש, שלא ברור אם התכוון לכך או לא. פנדל לכפר קאסם!

ממש כמו במשחק הדרבי בגביע הטוטו בתחילת השבוע, גם הפעם נשרק פנדל לחובת הפועל בתוספת הזמן. אל הרחבה שעט צליל חתוכה, שוער היריבה, שמנהל "רומן" מתמשך עם אוהדי הפועל מאז מחזור הסיום של עונת 2019/20, אז ספג שער מעורר מחלוקת ותמיהות, שגזר ירידה כואבת לליגה א' על הפועל פתח תקוה. מאז, כשנפגשות הקבוצות, זוכה חתוכה לקיתונות של בוז, קללות ואיחולים לבביים מהקהל הכחול. אתמול זה לא היה שונה והשוער האורח רצה להיות זה שאומר את המילה האחרונה.

חתוכה הניח את הכדור על הנקודה הלבנה והתייצב מול עומר כץ. אוהדי הפועל החלו לדמיין את ריצת האמוק של השוער לעבר יציע הפועל מיד עם כיבוש השער. חתוכה, שרצה להפוך לגיבור המשחק ולנקום באוהדים, בעט כדור חזק לקורה והחמיץ את ההזדמנות לצאת עם ידו על העליונה. הסכנה חלפה ודרמת הסיום הסתיימה בשמחה כחולה גדולה. ואולי הכל היה כתוב מראש? השלט התורן של אוהדי הקבוצה הביא ציטוט משירה של נסרין קדרי: "בסיבוב השני של חיינו, המזל עוד ירדוף אחרינו" – אתמול המזל בהחלט תפס אותנו בעיתוי מושלם.

אוהדי הפועל נגד כפר קאסם, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

אוהדי הפועל נגד כפר קאסם, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

בניגוד לסוף רווי האקשן, המשחק נפתח בצורה די מהוססת ואיטית. הפועל אמנם הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק, אבל לא הצליחה להגיע להרבה מצבים מסוכנים. רז שטיין כבש שער נאה בבעיטה מרחוק, אבל הוא נפסל בצדק היות ומי שבישל את שער היה השופט. עומר כץ רשם הצלה יפה לאחר בעיטה מסוכנת מרחוק ובזה הסתכמה המחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים.

 

עופר טסלפפה נוהג להגיב מהר ועשה כך גם אתמול. רועי זיקרי החליף במחצית את אופק אושר והוסיף הרבה כוח פריצה בהתקפה. ניב ברקוביץ' החליף בדקה ה-62 את ירדן כהן. שני המחליפים היו אלו שסחטו את הכרטיסים הצהובים ממוחמד עותמאן האורח והובילו להרחקתו בדקה ה-75. מאמן הפועל לא חיכה לרגע, הוציא את חיים איצרין והכניס את עוז פרץ למגרש. התמורה הגיעה בתוך שתי דקות. ניב ברקוביץ' ורז שטיין החליפו מסירות באגף ימין, כשהאחרון נכנס לרחבה ושולח כדור נפלא לעידן שמש, שעם מיקום מצוין דחק מקרוב לרשת. 0-1 הפועל!

הסיום, כאמור, היה דרמטי אך מתוק. הפועל לקחה שלוש נקודות חשובות במחזור הפתיחה, אחרי משחק לא גדול אבל סימנה V על המכשול הראשון בו נתקלה. האורחים, שהיו רחוקים פנדל אחד מעליית ליגה אשתקד, נראו חסרי יומרות להתמודדות על עלייה השנה. זו לא אותה כפר קאסם שהביסה את הפועל פעמיים אשתקד. לנו זה כלל לא משנה, שחקניו של טסלפפה עשו את המוטל עליהם והם עם הפנים קדימה לחמישי הבא ברמלה ולפגישה עם מכבי יפו שפתחה בסערה עם ניצחון 4:1 על הפועל רמת גן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר