ירדן כהן חוגג עם דוידוב, באדיר ופרץ את שער הניצחון נגד יפו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
ירדן כהן חוגג עם דוידוב, באדיר ופרץ את שער הניצחון נגד יפו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

ממשיכים לייצר דרמות בסיום | הטור של מתן ציוני

לראשונה מזה ארבע שנים הפועל פותחת עונה עם שש משש. וגם: מי האיש שהחליט לתת לאוהדי הפועל את היציע הקטן יותר? ואיך מאשרים יציע רעוע כזה?!

פורסם בתאריך: 26.8.22 23:43

בתקופה האחרונה הפועל נמצאת במומנטום טוב. לכן, אף אחד לא היה מופתע מכך שאוהדי הפועל רכשו כ-600 כרטיסים במכירה המוקדמת למשחק. בסופו של דבר הטריבונה הרעועה במגרש ברמלה התמלאה עד אפס מקום בכ-800 אוהדי הפועל נלהבים שנדחסו לידי גוש כחול רועש ותוסס. מי שחשב שעדיף לתת את היציע הקטן יותר לאוהדינו ודאי התבדה, כשקיבל קהל רועש ממש על הספסל של הקבוצה המקומית.

השער הראשון של הפועל הגיע בדקה ה-32 לאחר מהלך נהדר. מתן פלג קיבל כדור באגף והעבירו לרז שטיין במרכז. ניב ברקוביץ עשה תנועה מצוינת לרחבה, קיבל את המסירה והמשיך גם נגיעה עדינה בעקב לעידן שמש. מספר 7 בכחול סחט עצירה מהשוער אבל השתלט בעצמו על הריבאונד והעלה את הפועל ל 1-0 מוצדק. בשער הזה קרסו מדרגות ביציע אוהדי הפועל, מחדל עצום שבנס הסתיים ללא נפגעים ומתברר מול המנהלת.

מדרגות שבורות באיצטדיון ברמלה, צילום עומר יצחקי

מדרגות שבורות באיצטדיון ברמלה, צילום עומר יצחקי

בכל אופן, החלוץ של הפועל רשם שער ליגה שני (ועוד שני שערים בגביע הטוטו) אבל נפצע לאחר כמה דקות ונאלץ לסיים את המשחק, כשהוא יורד לקול תשואות הקהל. מי שנכנס במקומו של שמש היה עידו דוידוב, שהציג משחק מצוין מרגע כניסתו לכר הדשא.

בדקה ה-65 יצאו זיקרי ורבינוביץ' ונכנסו באדיר ועוז פרץ. 3 דקות לאחר מכן הגיע השוויון של יפו. ערן לוי הבלתי נגמר הפתיע את הגנת הפועל כשבמקום להרים את הכדור לרחבה כהרגלו, מסר במהירות למתן בית יעקב, שחדר לרחבת הפועל ושחרר בעיטה אלכסונית מדהימה שגם עומר כץ הנפלא לא היה יכול לעצור. 1-1 בדקה ה-68.

עידן שמש ורז שטיין חוגגים את השער הראשון נגד יפו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

עידן שמש ורז שטיין חוגגים את השער הראשון נגד יפו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אוהדי הפועל חשו לרגע כי הנקודות הולכות להישאר בסמטאות של רמלה במקום שיחזרו הביתה לפתח תקוה. עופר טסלפפה ביצע חילוף נוסף כשהוציא את ברקוביץ' (ניב) והכניס במקומו את ירדן כהן. הפועל, כמובן, לא הסתפקה בתוצאת תיקו ורצתה לקחת את כל הקופה. בדקה ה-83 זה הגיע: רז שטיין המצוין הרים כדור לרחבה שנהדף והגיע עד למתן פלג המגן, עמוק ברחבת היריבה. פלג היתל בשומר שלו והוכשל. השופט שרק והצביע בהחלטיות על הנקודה הלבנה.
כהרגלה בקודש, הפועל ממשיכה לייצר דרמות בדקות הסיום. ירדן כהן, שחקן המאני טיים של הפועל, לקח את האחריות על בעיטת הפנדל ושלח אותו פנימה בקור רוח. 2-1 הפועל. הקשר של הפועל עם שער שביעי במדים הכחולים ובכל משחק שבו כבש – הפועל ניצחה (6 מהם אגב בתוצאה 2:1) עד הסיום השכילה הפועל לשמור על התוצאה ולצאת ממשחק חוץ מאתגר עם כל שלוש הנקודות.

 

 

אחד היתרונות הבולטים בשנה שעברה, שנדמה שממשיך ביתר שאת גם העונה, הוא התרומה של כלל שחקני הסגל למאמץ ולצבירת הנקודות. קחו לדוגמא את מתן גושה, שלא שיחק במחזור הראשון אבל עלה במקום ואתורי הפצוע והציג יכולת מצוינת בהגנה. איזה כיף שלעופר טסלפפה יש כאב ראש חיובי כששלושת הבלמים שלו מציגים יכולת מעולה. ניב ברקוביץ', שחגג את יום הולדתו, העניק לעצמו ולנו מתנה בדמות בישול נהדר. רם לוי עם משחק שלישי ברציפות בו הוא מציג יכולת מצוינת. שמש מבקיע, פלג סוחט פנדל, שטיין וזיקרי יוזמים ותוקפים. כל אחד נותן את תרומתו שלו.

בעונה שעברה לקח להפועל 5 מחזורים להשיג שני ניצחונות. הפעם הראשונה שהשיגה ניצחון חוץ הייתה רק במחזור ה-13. הפועל פותחת את העונה עם 6/6 לראשונה מזה 4 שנים. בתקווה שנמשיך לניצחון שלישי כשנארח את כפר סבא במחזור הבא. אגב, הפעם האחרונה שהפועל ניצחה את שלושת משחקי הפתיחה הייתה תחת מנחם קורצקי בעונת 2015/6.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר