שי ברדה צילום באדיבות מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים

נשארים, לא נשארים, אבל בסוף יצאנו לדרך | הטור של אלמוג אופיר

רואים שלילדים שלנו יש טונות של כישרון, אך רק הכישרון לא יספיק בליגה הקשוחה הזו ואין ספק שמכבי לא תלקק דבש, אבל היי, לפחות התחלנו לשחק כדורגל אחרי עיכובים מעיקים כתוצאה מהניהול החובבני של הענף

פורסם בתאריך: 28.8.22 10:46

1. מה שלום מכבי פתח תקוה? טוב מאוד, תודה ששאלתם. בסך הכל הקבוצה עשתה הכנה ראויה לליגה השנייה, ואז נכנסה מאונס לתוך רכבת ההרים של מושיקו, ברק והחברים.

הניהול החובבני, שגם ככה הוא שמו האמצעי של הענף, עלה פה כמה מדרגות בקיץ. הודעה שעלינו, ביטול כמעט במיידי, הקפאת משחקים עד שבית"ר והמשטרה יגיעו להבנות. קרנבל עם סוף ידוע מראש.

בינתיים, נשארנו בעיקר עם השאלות הקשות, שכמובן לא יישאלו לעולם, כמו איך אושר לבעלים לתת ערבונות בארנק וירטואלי נעול, למה קבוצות כבר שנים עושות צחוק מהבקרה ומחתימות מכל הבא ליד, וכמובן איך יו"ר ההתאחדות לשעבר לא הקים קול צעקה כמו שרק הוא יודע, ונתן לקרקס הזה להתנהל מעל הראש של מכבי.

טוב, נו, יכול להיות שלשאלה האחרונה דווקא יש תשובה הגיונית. למי אכפת מהליגה או מהבקרה, כשיש עוד אקזיט בניחוח איטלקי על לאמק בנדה?

2. אבל לא הכל שחור, ואחרי עונה מתישה אפשר לחכך ידיים בהנאה ולומר שמחאת האוהדים הביאה לרוח של שינוי במועדון, ולטובה. בראש ובראשונה אני מתכוון למינויו של אופיר לוזון למנכ"ל. האיש שבנה מחלקת נוער לתפארת ויש לו קונצזוס בקרב האוהדים, סוף סוף קוצר פירות עם מינוי ראוי. בנוסף מונה אחראי קשרי קהילה, המנויים נמכרים בצורה מסודרת, מחלקת סקאוטינג חדשה נבנתה לבוגרים והעתיד נראה ורוד.

 

3. ובכל זאת העונה התחילה. בדרבי ראשון (טוטו) נחגג הניצחון הראשון בסדרה שבטוח לא יהיה האחרון. בהפועל צריכים לשלוח פרחים לשופט שנתן להם בעיקר לשבור רגליים ללא תגובה הולמת, שלא לדבר על כרטיסים.

אז אחרי דרבי ושני משחקי ליגה, מלבד מחצית אחת בנוף גליל הכדורגל של מכבי לא היה גדול וההגנה וההתקפה הן בטח לא משהו לכתוב עליו הביתה בשלב הזה, אבל בהחלט רואים שלילדים שלנו יש טונות של כישרון. אך רק הכישרון לא יספיק בליגה הקשוחה הזו ואין ספק שמכבי לא תלקק דבש, אבל היי, לפחות התחלנו לשחק כדורגל אחרי עיכובים מעיקים שרק הגבירו את הגעגועים. גם זו סיבה למסיבה, לא?


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר