מדרגות שבורות באיצטדיון ברמלה, צילום עומר יצחקי
מדרגות שבורות באיצטדיון ברמלה, צילום עומר יצחקי

בנס לא קרה אסון: מדרגות קרסו ביציע אוהדי הפועל במהלך משחק

מדרגה קרסה במהלך המחצית הראשונה ועוד אחת קרסה בהמשך, אוהדים סיפרו על יציע רועד ורעוע. הנהלת האיצטדיון ברמלה: "הנושא דווח למשרד העבודה ובטיפול מולם". גם תגובת המנהלת בכתבה

פורסם בתאריך: 28.8.22 13:25

אירוע מסוכן שלמרבה המזל התסיים ללא נפגעים, אירע ביום חמישי האחרון במשחק הליגה הלאומית של הפועל פתח תקוה. הפועל התארחה אצל מכבי יפו באמגרש טוטו ברמלה. למרבה ההפתעה, יותר מ-800 אוהדי הפועל הושבו ביציע קטן יותר, המכיל כ-800 מקומות בערך, בעוד כ-500 אוהדי יפו, הקבוצה הביתית הושבו ביציע גדול יותר המכיל כ-1,200 מקומות ישיבה.

מדרגות שקרסו ביציע ברמלה, צילום עומר יצחקי

בדקה ה-32 הבקיעה הפועל שער יתרון והיציע רעד מקפיצות האוהדים. באחד מגרמי המדרגות שלו נשברה מדרגה מעץ ובנס אף אחד לא נפגע ולא נפל. האירוע טופל חלקית ובאופן רשלני רק בהפסקה: המקום סומן בסרט סימון ובמקום הוצב סדרן, אך האוהדים הרבים שחלק נאלצו לעמוד על המדרגות מחוסר מקום נשארו באותו איזור ביציע. בהמשך המשחק הוחמר המצב כשמדרגה סמוכה נוספת, ממתכת, נשברה גן היא.

 

 

 

אחד האוהדים אמר: "בנס לא קרה כאן אסון, זה מחדל גדול. היציע הזה רעוע ולא ברור איך אישרו אותו, על אחת כמה וכמה לכמות כזו של אוהדים".

מהנהלת האיצטדיון ברמלה נמסר: "ראשית מדובר על לוח עץ שנשבר במדרגה אחת שמובילה למושבים ביציע המזרחי. ברגע שדווח למנהל האירוע ולמנהל האצטדיון .באופן מידי ניגשנו למקום וסימנו את המקום בסרט ססל . בנוסף הצבנו סדרן במקום עד לפינוי של כל הקהל מהאצטדיון. הנושא דווח למשרד העבודה ובטיפול מולם".

ממנהלת הליגות בכדורגל נמסר: "נושא אישורי הבטיחות באיצטדיונים הינם באחריות משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים. עודכנו על הנושא כבר ביום שישי האחרון על ידי הפועל פתח תקווה והנושא בטיפול מול משרד העבודה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר