הפועל פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא, צילום פרטי
הפועל פתח תקוה נגד הפועל כפר סבא, צילום פרטי

משחק מעורר דאגה | הטור של מתן ציוני

נורת אזהרה: הפועל הייתה חסרת תשוקה, חסרת יצירתיות וחסרת פתרונות מול המשחק הטקטי, השקט והנחוש של הפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 6.9.22 11:00

עם רוח גבית של 6/6 בשני המשחקים הראשונים וקרוב ל-2,000 כחולים ביציע, קיוותה הפועל להמשיך את פתיחת העונה הטובה ולחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות. לאור חסרונו של עידן שמש, פתחה הפועל עם עוז פרץ בחוד ובחמש הדקות הראשונות למשחק הגיע החלוץ לשתי הזדמנויות קורצות אך לא השכיל לתרגם אותן לשער מוקדם. דקה עברה וכדור קרן ראשון של הפועל כפ"ס מצא את הרשת אחרי נגיחה ואי סדר ברחבת הפועל.

עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

הפועל לא הצליחה להתאושש מהפיגור המוקדם ולא ייצרה כמעט מצבי הבקעה לאורך כל המחצית הראשונה. משהו בקבוצה נראה כבוי וחסר תשוקה, כשמנגד שחקני כפ"ס מגיעים ראשונים לכל כדור אך גם לא מבריקים בעצמם. תחילת המחצית השנייה לא הביאה עמה רוחות של שינוי. דווקא האורחים הגיעו למצבים קורצים נוספים אך החמיצו. ירדן כהן וג'ימי אלכסיס, בהופעת בכורה, נכנסו בדקה ה-55 במקומם של רבינוביץ' וברקוביץ' אך השינוי לא ניכר. עידו דוידוב נכנס לאחר מכן במקום רם לוי וגם אופק אושר במקומו של חיים איצרין.

 

כמיטב המסורת של הליגה הלאומית, החלו בזבוזי הזמן לתפוס את רוב העניין. שחקני כפ"ס, ובעיקר בקר השוער, ניצלו כל סיבה לשכב על הדשא ולהעביר את מחוגי השעון. שופט המשחק, שהיה חלש במיוחד, הוסיף 6 דקות למשחק, אך כנראה שגם אם היה מוסיף כמות כפולה, הפועל פשוט לא הייתה משכילה להשוות. הפועל מסיימת את אחד ממשחקיה האנמיים והמאכזבים בשנה האחרונה ועופר טסלפפה יצטרך למצוא את הפתרון לקראת המשחק הבא בעוד כשבוע נגד בני יהודה בבלומפילד.

אם מישהו מאיתנו חשב בטעות שהפועל הולכת לדהור בצמרת אז הוא התבדה. לטסלפפה ושחקניו יש עוד עבודה רבה לפניהם והם יהיו חייבים להשתפר בהקדם. הפועל אמנם נשארה במקום השני בטבלה ולא צריך להפריז בהשלכותיו של משחק נפל אחד, אבל גם ביום לא טוב שלה, הפועל הייתה חייבת להיראות שהיא רוצה ונחושה יותר ממה שהציגה היום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר